Søren E. Nielsen se stal prezidentem Mobile Industrial Robots

27. 7. 2020 13:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Mobile Industrial Robots (MiR), mezinárodní lídr na trhu mobilních robotů, oznámila prostřednictvím své mateřské firmy Teradyne, že se s účinností od 1. srpna 2020 novým prezidentem stává Søren E. Nielsen. S. E. Nielsen ve společnosti MiR působil od roku 2018 na pozici technického ředitele (CTO). Stávající prezident, Thomas Visti, odchází na vlastní žádost a chce se věnovat novým výzvám ve své kariéře.

„Søren E. Nielsen je skvělým lídrem, který zajistí kontinuitu naší strategie a pokračujícího obchodního rozvoje, řekl Mark Jagiela, výkonný ředitel společnosti Teradyne. „MiR je stále ještě mladá společnost s obrovským potenciálem v oblasti optimalizace logistiky mezi tisíci podniky po celém světě. Jako prezident bude pokračovat v úsilí, inovacích a vizích, které MiR přivedly k současnému úspěchu. Náš nový prezident má navíc detailní přehled o organizační struktuře, procesech a postupech vedoucí k efektivní výkonosti a růstu společnosti. Má vzácnou schopnost řešit okamžité zákaznické potřeby v reálném čase a zároveň vytvářet strategie dlouhodobé inovace a trendů.”

Růst i během koronavirové krize

Søren E. Nielsen, původní profesí strojírenský inženýr, se na svou novou roli těší a vítá fakt, že jeho jmenování proběhlo ve velmi nepřehledné situaci na globálních trzích. Je to pro něj velká výzva a chce uspět díky více než 25 letům zkušeností z manažerských pozic, jež si přinesl z takových společností jako Danfoss nebo Siemens. „I přes současnou situaci pokračuje MiR ve svém letošním růstu, díky čemuž jsme silnější než konkurence. Naše produkty pomáhají globálním průmyslovým podnikům, zdravotnickým organizacím a logistickým provozům vyrovnat se se ztrátou obratu díky vyšší efektivitě s využitím flexibilních robotů. Měníme dodavatelský řetězec efektivnější vnitropodnikovou logistikou a zároveň pomáháme zlepšovat pracovní prostředí omezením manuálních přepravních úkolů,” řekl Søren E. Nielsen.

Čtěte také:
Jan Došlý a Dalibor Svoboda posílí Zásilkovnu

„Během koronavirové krize se poněkud zpomalilo přijímání nových zaměstnanců, které ale od založení společnosti rostlo exponenciálně. Byli jsme schopni neustále konsolidovat naši organizaci a optimalizovat své výrobní procesy mnoha různými způsoby. Díky tomu mohu říci, že MiR je nyní silnější než kdy předtím.” Když Søren E. Nielsen nastoupil do MiR, byl zaměstnancem číslo 50. Nyní ve firmě pracuje 220 lidí, z toho většina v centrále v dánském Odense.

Jedním z jeho klíčových úkolů je udržet vysokou úroveň vnitropodnikové kultury a entuziasmu. Společnost MiR je charakteristická svou touhou po úspěchu a zdravou soutěživostí. Je pro ni typické rychlé rozhodování a vzájemná podpora – bez jakýchkoliv netrasparentních či “politických” rozhodnutí.

Od “Mister MiR” k civilnějšímu stylu

Během několika let se MiR stal velmi známou značkou jak v Dánsku, tak i po celém světě – s osobou Thomase Vistiho jako nepřehlédnutelného frontmana. „Thomas je Mister MiR, který nyní odchází, a pro mě bude velmi náročné navázat na jeho viditelnost. Thomas velmi zkušeně prosazoval značku MiR na globální úrovni a díky tomu jsme možná byli známější než jakákoliv jiná firma podobné velikosti. Budu ve své roli poněkud civilnější, ale určitě udělám vše pro udržení naší co nejvyšší reputace,” dodal Søren E. Nielsen.

„Mám radost z volby svého nástupce,” řekl Thomas Visti, odstupující president MiR. „Potřebovali jsme lídra se zkušeností na mezinárodním trhu a Søren nám velmi pomohl s optimalizací procesů a postupů v rámci organizace. Takže jsem velmi šťastný, že mým nástupcem je zrovna on.”

Thomas Visti odchází ze své funkce ke konci července. Společnost MiR se pod jeho vedením od roku 2014 změnila k nepoznání. Během těchto let se MiR rozrostl ze tří na 220 zaměstnanců a ze skromné technologické firmy na lídra globálního trhu s autonomními mobilními roboty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.