Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rossmann
Retail

Rossmann zavádí samoobslužné pokladny. Jako první drogerie v Česku

Redakce MAM13. 7. 20201. 8. 2021

Samooblužné pokladny zavádí od července ve svých dvou vlajkových prodejnách v Praze drogerie Rossmann. Projekt má zrychlit odbavování zákazníků a vylepšit nákupní zážitek.

Pro pilotní projekt samoobslužných pokladen byly vybrány dvě pražské prodejny Rossmann v OC Arkády a OD Máj. Projekt byl odstartován mimo jiné za účelem zkvalitnění služeb v důsledku opatření vzniklých během pandemie koronaviru. Pokladny jsou pouze bezhotovostní a podporují bezkontaktní nákup. „Je důležité odpovědět na trend, který  vyžaduje současná situace. Platba na samoobslužné pokladně celý nákupní proces urychlí, nabízí zákazníkům zcela odlišný nákupní zážitek na našich prodejnách a také pocit nezávislosti při placení,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmann.

PSALI JSME
Drogistický řetězec Hebe chce na český trh. Ale kam?

Drogerie v tiskové zprávě uvádí, že při využívání novinky zákazníci nepřijdou o možnost využít platných nabídek souvisejících s nákupem, načítáním bodů za nákup či uplatněním jakýchkoliv jiných slev a výhod věrnostní aplikace Rossmann Club. Společnost nevylučuje, že službu postupně rozšíří na ostatní pobočky v prodejní síti.  

Rossmann je se 140 prodejnami v Česku třetí nejrozšířenější sítí drogerií. Nejvíce poboček má společnost p. k. Solvent – pod značkou Teta jich provozuje 545 a pod Top 196. DM drogerie v Česku provozuje 232 prodejen.

Zavřít reklamu

Vodafone ve videotéce nabídne 30 filmů, které rezonovaly ve Varech

Starší článek

Dell Technologies v Česku povede Roman Cabálek. Střídá Jiřího Kyselu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.