Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

Pilulka rozšiřuje marketplace. S významnými partnery spouští brandstore

Redakce MAM17. 7. 20201. 8. 2021

Skupina Pilulka spustila v loňském roce první verzi marketplace pro výrobce, do kterého se zapojilo téměř 200 firem. Letos pro ně rozšiřuje možnosti, jakými mohou promlouvat k zákazníkům skrz její server Pilulka.cz. 

Cílem marketplace je podle tiskové zprávy skupiny navázat užší obchodní spolupráci a umožnit výrobcům přímo komunikovat s koncovými zákazníky. Přestože plnohodnotné zapojení do marketplace Pilulka teprve startuje, už v první fázi spuštění navázala spolupráci s bezmála 200 firmami. „Pilulka se stala naším prvním distribučním kanálem v době, kdy jsme byli noví na trhu. Pomohla nám a se spoluprací jsme moc spokojeni,“ říká Linda Šejdová, spoluzakladatelka českého startupu Snuggs, který vyrábí unikátní menstruační kalhotky z nanovláken. 

Internetová lékárna otevírá dveře největšího sektorového prodejce přímo výrobcům a zároveň tak na ně přenáší část odpovědnosti. Sama společnost se posouvá do role řízení vztahů výrobce a spotřebitele. „S Pilulkou jsme spustili první B2B ecommerce spolupráci, protože nás oslovila svým inovativním přístupem a schopností oslovit široké spektrum zákazníků žijících aktivní sportovní život,“ říká Dalibor Cicman, CEO a majitel GymBeam. 

ČTĚTE TAKÉ
Navrátil míří do vedení Pilulka.cz. Dva roky budoval digitální banku v Indii pro PPF

„Naše pojetí marketplace není určeno pro maloobchodníky, ale naopak zkracuje cestu výrobce ke spotřebiteli. V současné době nabízíme produkty od více jak 1000 výrobců a celkem v Česku nabízíme přes 35 tisíc druhů zboží. Každá z těchto firem se snaží promlouvat k zákazníkům a složitě přesvědčuje jednotlivé maloobchodníky, aby právě jejich zboží bylo atraktivně vystaveno. Pilulka.cz od počátku nabízí platformu s cílem být tím hlavním a jediným místem pro obchod všeho, co souvisí se zdravím. A to jak pro zákazníky, tak výrobce,“ vysvětluje Martin Kasa, spolumajitel Pilulka.cz.

V květnu letošního roku spustila Pilulka.cz ve spolupráci s francouzskou kosmetickou značkou Yves Rocher exkluzivní brandstore, a stala se tak jediným online partnerem Yves Rocher, kde mohou zákazníci kromě oficiálního e-shopu produkty na českém trhu koupit.

„Mimo marketplace připravujeme i spuštění dalších obdobných brandstorů pro významné a velmi dobře známé značky na trhu,“ říká Martin Navrátil, komerční ředitel skupiny Pilulka. 

„Nejjednodušší cestou, jak rozšířit portfolio, je spolupráce s těmi největšími dodavateli. Strategií Pilulky je také podporovat lokální a menší výrobce. Proto jsme se rozhodli, že začneme připravovat marketplace Pilulka v propojení s Vendor Management Systémem. Jsme přesvědčeni o tom, že je to jediná cesta, jak efektivně škálovat a digitalizovat naši spolupráci s dodavateli. Postupně budeme v tomto projektu uvádět na trh jednotlivé služby, které nám pomohou efektivně řídit celý dodavatelský řetězec od výrobce až ke koncovému spotřebiteli,“ dodává Michal Hanáček, COO skupiny Pilulka.

Zavřít reklamu

Startuje Křišťálová Lupa. Lidé mohou do 20. srpna nominovat své favority

Starší článek

Novým šéfem představenstva Raiffeisen stavební spořitelny je Pavel Čejka

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.