Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Pilulka rozšiřuje marketplace. S významnými partnery spouští brandstore

Redakce MAM17. 7. 202017. 7. 2020

Skupina Pilulka spustila v loňském roce první verzi marketplace pro výrobce, do kterého se zapojilo téměř 200 firem. Letos pro ně rozšiřuje možnosti, jakými mohou promlouvat k zákazníkům skrz její server Pilulka.cz. 

Cílem marketplace je podle tiskové zprávy skupiny navázat užší obchodní spolupráci a umožnit výrobcům přímo komunikovat s koncovými zákazníky. Přestože plnohodnotné zapojení do marketplace Pilulka teprve startuje, už v první fázi spuštění navázala spolupráci s bezmála 200 firmami. „Pilulka se stala naším prvním distribučním kanálem v době, kdy jsme byli noví na trhu. Pomohla nám a se spoluprací jsme moc spokojeni,“ říká Linda Šejdová, spoluzakladatelka českého startupu Snuggs, který vyrábí unikátní menstruační kalhotky z nanovláken. 

Internetová lékárna otevírá dveře největšího sektorového prodejce přímo výrobcům a zároveň tak na ně přenáší část odpovědnosti. Sama společnost se posouvá do role řízení vztahů výrobce a spotřebitele. „S Pilulkou jsme spustili první B2B ecommerce spolupráci, protože nás oslovila svým inovativním přístupem a schopností oslovit široké spektrum zákazníků žijících aktivní sportovní život,“ říká Dalibor Cicman, CEO a majitel GymBeam. 

ČTĚTE TAKÉ
Navrátil míří do vedení Pilulka.cz. Dva roky budoval digitální banku v Indii pro PPF

„Naše pojetí marketplace není určeno pro maloobchodníky, ale naopak zkracuje cestu výrobce ke spotřebiteli. V současné době nabízíme produkty od více jak 1000 výrobců a celkem v Česku nabízíme přes 35 tisíc druhů zboží. Každá z těchto firem se snaží promlouvat k zákazníkům a složitě přesvědčuje jednotlivé maloobchodníky, aby právě jejich zboží bylo atraktivně vystaveno. Pilulka.cz od počátku nabízí platformu s cílem být tím hlavním a jediným místem pro obchod všeho, co souvisí se zdravím. A to jak pro zákazníky, tak výrobce,“ vysvětluje Martin Kasa, spolumajitel Pilulka.cz.

V květnu letošního roku spustila Pilulka.cz ve spolupráci s francouzskou kosmetickou značkou Yves Rocher exkluzivní brandstore, a stala se tak jediným online partnerem Yves Rocher, kde mohou zákazníci kromě oficiálního e-shopu produkty na českém trhu koupit.

„Mimo marketplace připravujeme i spuštění dalších obdobných brandstorů pro významné a velmi dobře známé značky na trhu,“ říká Martin Navrátil, komerční ředitel skupiny Pilulka. 

„Nejjednodušší cestou, jak rozšířit portfolio, je spolupráce s těmi největšími dodavateli. Strategií Pilulky je také podporovat lokální a menší výrobce. Proto jsme se rozhodli, že začneme připravovat marketplace Pilulka v propojení s Vendor Management Systémem. Jsme přesvědčeni o tom, že je to jediná cesta, jak efektivně škálovat a digitalizovat naši spolupráci s dodavateli. Postupně budeme v tomto projektu uvádět na trh jednotlivé služby, které nám pomohou efektivně řídit celý dodavatelský řetězec od výrobce až ke koncovému spotřebiteli,“ dodává Michal Hanáček, COO skupiny Pilulka.

×

Startuje Křišťálová Lupa. Lidé mohou do 20. srpna nominovat své favority

Starší článek

Novým šéfem představenstva Raiffeisen stavební spořitelny je Pavel Čejka

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více