Navrátil míří do vedení Pilulka.cz. Dva roky budoval digitální banku v Indii pro PPF

5. 5. 2020 10:05

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Největší online lékárna Pilulka.cz působící na českém, slovenském a rumunském trhu, rozšířila své nejužší vedení na pozici Chief Commercial Officer o Martina Navrátila.

Martin Navrátil vystudoval Vysokou školu ekonomickou (VŠE) v Praze a MBA na INSEAD ve Fontainebleau ve Francii. Prošel poradenskou firmou PwC a poté působil na manažerských pozicích ve finančním a telekomunikačním sektoru v Čechách, v Belgii, na Slovensku, v Srbsku a v Indii. Založil a pět let jako CEO vedl Telenor banku – první mobilní banku v Srbsku vlastněnou norským telekomunikačním operátorem. Dva roky vedl projekt budování digitální banky v Indii pro skupinu PPF.

Šéfem externí komunikace Vodafonu se stal Luštinec, zastupuje ho Šantorová

„Pozoroval jsem Pilulku v podstatě od okamžiku, kdy vznikla, a je úžasné vidět, kam se za ty léta jejího fungování posunula. Snaha změnit zaběhlé pořádky, a hlavně nadšení, s jakým to Pilulka dělá, jsou ty hlavní důvody, proč jsem se rád, že budu její součástí,“ říká na novou pracovní výzvu Martin Navrátil.  

Společnost Pilulka.cz v posledním období zaváděla projekt eRecept.cz, který pacientům umožní donášku léků na předpis až domů. „Martin je nadšenec do digitálních technologií, jedním z jeho hlavních úkolů bude vytvoření struktury strategického marketingu v rámci Pilulky a formulování dalšího směřování značky a služeb s ní spojených. Martinovy zkušenosti jsou velmi cenné, proto se na spolupráci s ním opravdu těšíme,“ říká Petr Kasa, spolumajitel společnosti.

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.