Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Petr Lašovka je novým strategickým ředitelem Geometry Prague

Redakce MAM16. 7. 202016. 7. 2020

Od července se stal Petr Laštovka novým Strategy Directorem reklamní agentury Geometry Prague.

Petr Laštovka bude ve společnosti dohlížet na rozvoj strategických a konzultačních služeb. Primárně se zaměří na růst značek patřících společnostem British American Tobacco, Unipetrol a Mondelez. Vedle toho bude pracovat na dokončení digitální transformace, kterou si Geometry prochází.

 „Už delší dobu jsme na trhu hledali strategicky zdatnou osobnost. V momentě, kdy se Petr stal ‚volným hráčem‘, jsem ho neváhal oslovit. V minulosti odvedl velký kus práce pro své zaměstnavatele a obdobné úspěchy a nasazení očekávám i nyní,“ uvedl Martin Pešta, ředitel Geometry Prague.

ČTĚTE TAKÉ
Puchalský bude zodpovědný za marketing Letiště Praha. Míří do představenstva

Laštovka působil v televizi Prima, kde stál u zrodu projektu iprima.cz. Poté několik let pracoval pro společnost O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný například za komunikaci značky 1188 a O2 Media. Před příchodem do Geometry působil v několika agenturých: naposledy v roli Senior Plannera a Head of Interactive v OgilvyOne. Laštovka je také mnohaletým předsedou digitální sekce Asociace komunikačních agentur a členem prezidia AKA.

„S velkou radostí se stávám součástí tak ambiciózní a úchvatné agentury, jako je Geometry. Rád využiji svých zkušeností a pracovního nadšení v této zajímavé době, kdy se celý svět digitalizuje a transformuje. Vždycky pro mě zůstanou klíčoví lidé, jejichž vzdělávání a zapojení do změněného světa bude v Geometry mou další výzvou. Nepřestává mě fascinovat lidská mysl, kterou dál chci poznávat a díky tomu i zlepšovat řešení, která s klienty připravíme,“ uvedl Laštovka.

×

Provozní ředitelkou Amisty se stala Zuzana Vinklerová. Přichází z KB

Starší článek

VIDEO: Aktovka pro dvě samohlásky. „Hej Meck, nice deck!“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více