Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Puchalský bude zodpovědný za marketing Letiště Praha. Míří do představenstva

Redakce MAM14. 7. 202014. 7. 2020

Novým členem představenstva společnosti Letiště Praha, a. s., se od 1. července 2020 stal Jakub Puchalský. Ve vedení firmy bude odpovědný za oblast leteckého a neleteckého obchodu, marketingu a komunikace. Do představenstva přechází z pozice výkonného ředitele neleteckého obchodu Letiště Praha.

Představenstvo Letiště Praha, a. s., zůstává i nadále čtyřčlenné. Dosavadní člen představenstva Milan Špaček bude ve společnosti nadále působit na pozici výkonného ředitele pro bezpečnost.

Jakub Puchalský působí na Letišti Praha téměř šest let. V září 2014 nastoupil do společnosti Český Aeroholding s odpovědností za korporátní a marketingovou komunikaci. Po spojení Českého Aeroholdingu a Letiště Praha v roce 2018 se stal výkonným ředitelem korporátní komunikace, marketingu a zákaznické zkušenosti Letiště Praha a následně v únoru 2020 převzal odpovědnost za neletecký obchod.

PSALI JSME
Zemětřesení v Mladé Boleslavi: končí šéf Škody Bernhard Maier

Před příchodem na pražské letiště působil Jakub Puchalský téměř sedm let ve společnosti Raiffeisenbank, kde řídil externí a interní komunikaci. Od roku 2003 pracoval v potravinářském koncernu Unilever, kde nejdříve řídil komunikaci české a slovenské pobočky, poté působil více než dva roky v holandské centrále společnosti jako ředitel interní komunikace pro Evropu. V letech 1998–1999 byl jmenován generálním ředitelem České televize. Svou profesní kariéru začal v ČTK a v zahraničním vysílání BBC, nejdříve v Londýně a poté v Praze. Jakub Puchalský je absolventem Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy.

Dosavadní člen představenstva Letiště Praha Milan Špaček zůstává ve společnosti a nadále bude působit na pozici výkonného ředitele pro bezpečnost. Tato oblast bude nyní v přímé působnosti předsedy představenstva Václava Řehoře.

×

Mediaplus otevírá pobočku v Česku. Jejím prvním zákazníkem je Hornbach

Starší článek

Zoot hledá šéfa marketingu. Dostane na starost rozpočet 60 milionů korun ročně

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více