Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

„Za respekt, diverzitu a toleranci.“ E.ON přerušil kampaně na Facebooku

Redakce MAM3. 7. 20203. 7. 2020

Skupina E.ON až do odvolání zastavuje veškerou publikaci a propagaci na Facebooku a Instagramu. Jako jedna z velkých mezinárodních značek tím vyjadřuje svůj postoj proti nenávistným projevům, diskriminaci a nesnášenlivosti, které se podle firmy na těchto sociálních sítích v poslední době stále více množí. E.ON k tomuto kroku přistoupil napříč všemi regiony, ve kterých působí. Týká se to tak i České republiky.

„E.ON jedná vždy v souladu se základními hodnotami, jako jsou respekt, diverzita a tolerance, výslovně a rezolutně se staví proti rasismu, nenávistným projevům a diskriminaci a tento jasný postoj očekává i od svých partnerů,“ uvádí společnost v tiskové zprávě. „V této souvislosti považuje za nutné svým hodnotám dostát a přehodnocuje svoji roli na Facebooku a Instagramu. Od nich očekává, že podniknou adekvátní kroky, kterými ochrání své uživatele před nenávistným obsahem a zvýší jejich bezpečí.“

PSALI JSME
Avast zastavuje reklamu na Facebooku. Přidává se ke stovkám dalších firem

V České republice E.ON s okamžitou platností zastavil na Facebooku veškeré reklamní kampaně. „Facebook cíleně potlačuje organický dosah a firmy tak musí příspěvky propagovat, aby se obsah dostal mezi uživatele. Nás to samozřejmě poznamená. Jen bez propagace by měsíční zásah našich příspěvků klesl v průměru na jednu pětinu. My jsme se ale rozhodli nepublikovat vůbec. Podobný bojkot je namístě a doufám, že Facebook podnikne adekvátní kroky k tomu, abychom se tam všichni cítili bezpečně,“ vysvětlila Daniela Magersteinová, manažerka sociálních sítí společnosti E.ON v České republice.

E.ON plánuje s lidmi přes sociální sítě dál komunikovat v rámci Community managementu, ale nebude přidávat ani propagovat nové příspěvky, píše. K obdobnému kroku, který odstartovala iniciativa #StopHateforProfit, se rozhodla řada dalších velkých globálních značek. Mezi nimi jsou například Coca-Cola, Starbucks nebo Unilever či Avast.

×

VIDEO: Láska, bolest i obrovské potěšení. Nový spot líčí „příběhy dělohy“

Starší článek

„Jednoduchá, jasná a zřetelná.“ Výstaviště Praha představuje vizuální identitu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více