Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Košík.cz rozjíždí prodej farmářských bedýnek. Jejich obsah se bude měnit

Redakce MAM8. 7. 20208. 7. 2020

Šestikilový výběr pravidelně se měnící sezónní zeleniny z nejúrodnější české černozemě, pěstované tradičními zelinářskými postupy bez chemie. Tak v tiskové zprávě uvádí online supermarket Košík.cz farmářské bedýnky, které zařazuje do své nabídky a které pro něj připravuje farma Jamboz. Bedýnky bude rozvážet do oblastí, které pokrývá plným sortimentem.

Farmářské bedýnky od Košíku jsou pěstovány na padesáti hektarech na Kutnohorsku. Cena bedýnky je 399 Kč a zákazníci v ní naleznou 11 druhů čerstvé české zeleniny o souhrnné váze přes šest kilogramů. Konkrétní obsah bedýnky se bude každý týden měnit a je závislý na době sklizně, ale i třeba počasí a aktuálnímu dozrávání některých plodin. Zelenina dorazí v papírové bedničce z recyklovaného materiálu, která není zálohovaná.

PSALI JSME
Košík.cz představil vlastní značku Authentic. Sází na světové kuchaře

„Jednou z našich priorit je co nejvíce zjednodušit cestu zeleniny z pole do českých domácností. Tak, aby strávila na cestě minimum času a zanechala co nejmenší ekologickou stopu. Domácnosti si budou moci znovu vychutnat pocit, že drží zeleninu, která ještě voní po hlíně,“ říká Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Podobným způsobem bychom do budoucna chtěli zapojit i další farmáře a malé tradiční dodavatele a se zákazníky si co nejvíce užívat sezónnost pěstovaných plodin.“

Koncept vznikl ve spolupráci s rodinnou farmou Jamboz, které funguje už od roku 1990 a provozuje ji už druhá generace rodiny Jamborů. Jejich produkty jsou, jak uvádí tisková zpráva, pěstovány tradičním způsobem českých zelinářů – zelenina je sklízena ručně a využívají se všechny zdravé kusy bez ohledu na jejich tvar nebo pohledovou atraktivitu. Během pěstování není používána chemie a veškeré plodiny jsou hnojeny koňským hnojem.

„Přáli bychom si, abyste se při rozbalování bedýnky cítili jako u nás na farmě. Bedýnky, které pro Košík připravujeme, jsou určeny především těm, kterým záleží na kvalitě života i jídla. Těm, kteří nám odpustí leckdy nedokonalý tvar či barvu našich výpěstků, pěstovaných přirozeně a bez chemie. Maminkám, které svým dětem chtějí připravovat příkrmy bez chemie. Zkrátka všem, kteří dokážou ocenit naši práci, která se za každou bedýnkou skrývá,“ dodává Milan Jambor z farmy Jamboz.

×

Sdílené elektrické koloběžky míří do Olomouce. Firma Bolt jich nasadí 200

Starší článek

ALINE SANTOS z Unileveru: Je třeba diskuse, ne bojkot

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více