Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Košík.cz představil vlastní značku Authentic. Sází na světové kuchaře

Redakce MAM30. 6. 202030. 6. 2020

Online supermarket Košík.cz představil vlastní privátní značku Authentic. Ta nejprve začne nabízet hotová jídla od šéfkuchařů, poté chce sortiment produktů rozšířit.

„Authentic je projekt, který snese evropské srovnání. Vzniká společný label pro desítky malých i velkých regionálních výrobců ze světa i Česka a prostor pro prezentaci šéfkuchařů jakožto zástupců světové gastronomie ze všech kontinentů. Pro naše zákazníky připravíme ty nejzajímavější produkty – například sýry, oleje, koření, masné výrobky nebo trvanlivé speciality podle konkrétních regionálních receptur a v naprosto výjimečné kvalitě, ale také širokou paletu světových specialit v podobě čerstvých hotových jídel,” zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Jídlo bude mít své garanty

Projekt cílí na zákazníky, kteří hledají potraviny typické pro světovou i lokální gastronomii. Mezi privátními značkami Košíku se stane Authentic novou vlajkovou lodí, nabízející desítky produktů z konkrétních světových regionů, ale také českých a moravských krajů, a to napříč celým portfoliem.

ČTETE TAKÉ
Košík.cz bude rozvážet zboží Kauflandu. Firmy představily společný spot

Zachlazená hotová jídla koncept nové značky představí jako první. K jejich výrobě přizval Košík šéfkuchaře z několika kontinentů, kteří se proslavili vařením pokrmů podle tradičních receptur ze své domoviny. Každá porce bude mít svého garanta právě v podobě konkrétní osoby. V první fázi budou pro Authentic vařit indický šéfkuchař Vijay Chandran, asijské speciality připraví Aung Myo Min, vegetariánskou kuchyni zastoupí Hamed Mali a středozemní Raed Mali.

„Chceme vytvořit značku, která bude mít podobnou autoritu jako oficiální certifikace regionálních specialit. S tím rozdílem, že u nás za ni bude ručit vždy konkrétní člověk z masa a kostí, tedy dodavatel nebo šéfkuchař,“ zakončuje Jeřábek. „Ideálně tak, abyste si daného člověka mohli třeba vyhledat na sociálních sítích a poděkovat mu za to, jak skvělé produkty vyrábí.”

×

VIDEO: Pavel Liška jako „vzpěrač“. Bohemia Energy volí tradiční koncept reklamy

Starší článek

Pandemie nám odhalila nové zákaznické potřeby

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více