Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kampaň Léto se Seznamem vybízí k poznání Česka

Redakce MAM21. 7. 202022. 7. 2020

V červenci spustilo Vyhledávání společnosti Seznam.cz dvouměsíční reklamní kampaň Léto se Seznamem, která lidem představí možnosti, jakými může služba uživatelům pomoct při plánování jejich letních aktivit. Propagace lidi navede například na internetové tipy, rady a návody, jak si užít letošní netradiční léto v Česku.

V kampani se objeví celkem 200 nejčastěji hledaných lifestylových témat souvisejících s létem, která se dle hledanosti a aktuálnosti budou v reklamních vizuálech obměňovat. „Kampaň prostřednictvím letních témat ukazuje, s jakými vychytávkami umí Seznam jako česká služba při hledání na internetu výborně pomoct. Chceme dát lidem vědět, že umíme po zahledání dotazu zobrazit třeba turisticky zajímavá místa, která má smysl navštívit, včetně mapy vedoucí do cíle. Pomůžeme i s předpovědí počasí, aby si cestovatelé u nás mohli zkontrolovat, jestli na výletě nezmoknou. V rámci dalších sezónních aktivit zobrazíme ve Vyhledávání třeba tipy na grilování nebo chutné recepty,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.

Mediamix zahrnuje online i offline média. Z onlinu se jedná o bannerovou podporu, videoreklamu na platformě YouTube a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci in-house a externích tištěných médií, v rádiích Expres FM, Classic Praha, v Českém rozhlase. Kampaňový spot poběží také v kinech.

Čtěte také:
V krizi je potřeba zalehnout na matrace, říká obchodní ředitel Seznamu

Součástí propagace je i spolupráce s interními a externími influencery na sociálních sítích, kterou připravila agentura WeDigital.

Zavřít reklamu

Česká spořitelna spouští se startupem Dateio program odměn

Starší článek

Toyota po jedenácti letech inovovala logo, je sjednocené napříč byznysem

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.