Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kampaň Léto se Seznamem vybízí k poznání Česka

Redakce MAM21. 7. 202022. 7. 2020

V červenci spustilo Vyhledávání společnosti Seznam.cz dvouměsíční reklamní kampaň Léto se Seznamem, která lidem představí možnosti, jakými může služba uživatelům pomoct při plánování jejich letních aktivit. Propagace lidi navede například na internetové tipy, rady a návody, jak si užít letošní netradiční léto v Česku.

V kampani se objeví celkem 200 nejčastěji hledaných lifestylových témat souvisejících s létem, která se dle hledanosti a aktuálnosti budou v reklamních vizuálech obměňovat. „Kampaň prostřednictvím letních témat ukazuje, s jakými vychytávkami umí Seznam jako česká služba při hledání na internetu výborně pomoct. Chceme dát lidem vědět, že umíme po zahledání dotazu zobrazit třeba turisticky zajímavá místa, která má smysl navštívit, včetně mapy vedoucí do cíle. Pomůžeme i s předpovědí počasí, aby si cestovatelé u nás mohli zkontrolovat, jestli na výletě nezmoknou. V rámci dalších sezónních aktivit zobrazíme ve Vyhledávání třeba tipy na grilování nebo chutné recepty,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.

Mediamix zahrnuje online i offline média. Z onlinu se jedná o bannerovou podporu, videoreklamu na platformě YouTube a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci in-house a externích tištěných médií, v rádiích Expres FM, Classic Praha, v Českém rozhlase. Kampaňový spot poběží také v kinech.

Čtěte také:
V krizi je potřeba zalehnout na matrace, říká obchodní ředitel Seznamu

Součástí propagace je i spolupráce s interními a externími influencery na sociálních sítích, kterou připravila agentura WeDigital.

×

Česká spořitelna spouští se startupem Dateio program odměn

Starší článek

Toyota po jedenácti letech inovovala logo, je sjednocené napříč byznysem

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více