Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Emco startuje kampaň. Pro spolupráci s influencery si vybralo agenturu The Hive

Redakce MAM14. 7. 202014. 7. 2020

Potravinářská společnost Emco si na dlouhodobou spolupráci s influencery vybralo agenturu The Hive ze skupiny Konektor Place. Pro první kampaň k příležitosti oslav 30. výroční Emco na trhu The Hive zapojil například herečku Andreu Růžičkovou nebo moderátorku Gabrielu Laškovou. Spolupráce bude pokračovat letní kampaní, která má podpořit zájem o letošní cestování po Česku.   

„Emco urazilo od svého založení v roce 1990 obrovský kus cesty, stále je ale hrdou českou rodinnou firmou. Zároveň víme, že nad snídaněmi od nás se schází i nespočet dalších rodin. Právě tento aspekt, jak je důležité, abychom drželi pohromadě, jsme chtěli v kampani vyzdvihnout. Se samotnou realizací už nám pomohla agentura The Hive,“ řekla Štěpánka Borisovová z Emco.

  • Andrea Růžičková
  • Gabriela Lašková
  • Lucie Křížková
  • Jitka Boho

Agentura pro první kampaň vybrala čtyři influencerky – Lucii Křížkovou, Andreu Růžičkovou, Jitku Boho a Gabrielu Laškovou. Ty následně sdílely rodinné fotky z dětství spolu s pokusem o věrnou kopii ze současnosti.

PSALI JSME
Modelka Petra Němcová míří do Vogue. Bude prosazovat ekologická témata

Spolupráce s The Hive navazuje na dlouhodobou spolupráci Emco a PR.Konektor, další společnosti ze skupiny Konektor Place.

Kromě oslav 30 let na trhu letos u Emca proběhla i změna ve vedení – zakladatele Zdeňka Jahodu v něm vystřídal syn Martin, který v předchozích letech působil v firmě jako ředitel marketingového a následně exportního oddělení.

×

VIDEO: Mekáč až ke dveřím. Českou kampaň McDonald’s přebírají v zahraničí

Starší článek

Mediaplus otevírá pobočku v Česku. Jejím prvním zákazníkem je Hornbach

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více