Foto: Youtube.com BUILD Series

Modelka Petra Němcová míří do Vogue. Bude prosazovat ekologická témata

14. 7. 2020 07:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nově zřízenou pozici Sustainability Editor ve společnosti V24 Media, která vydává časopis Vogue CS, obsadí Petra Němcová. „Jsem nadšená, že se Petra připojila k našemu týmu, a věřím, že s nadšením a zodpovědností danou roli naplní,“ oznámila Michaela Seewald, zakladatelka a CEO firmy.

Jednačtyřicetiletá modelka a filantropka se dlouhodobě věnuje tématům ekologie, udržitelného rozvoje a zodpvědné spotřeby. Ve své nové roli bude mít ve Vogue CS na starosti jejich důsledné prosazování v obsahu celého časopisu. V rámci redakčního týmu vedeného šéfredaktorkou Andreou Běhounkovou tak bude mimo jiné konzultovat výběr kosmetických produktů nebo módních značek.

PSALI JSME
Zemětřesení v Mladé Boleslavi: končí šéf Škody Bernhard Maier

„Jsem nadšená, že mohu spolupracovat s Vogue CS a jejími čtenáři, abychom mohli do našich životů lépe zapojit udržitelné a zodpovědné chování,“ uvádí Petra Němcová. „Všichni si uvědomujeme, že životní prostředí je ve stavu nouze a že lidé zapojení do dodavatelského řetězce módního průmyslu zažívají nespravedlnost. Je proto důležité, abychom změnili způsob, jakým tvoříme a spotřebováváme módu – vlastně všechno v našem životě! Všichni máme možnost volby a každým malým či velkým rozhodnutím chráníme nebo nechráním naši planetu a lidi. Změna musí začít u každého z nás!“

„Udržitelnost a zodpovědnost je jedním z hlavních témat nejen Vogue, ale většiny našich partnerů a inzertních klientů. Logicky tak vznikla pozice Sustainability Editor, kterou jako první obsadila Vogue Arabia, konkrétně Livií Firth. Livia je velkou propagátorkou udržitelné módy a jednou ze zakladatelek Green Carpet,“ vysvětluje Andrea Běhounková, Editor-in-Chief Vogue CS. „Myslím, že je na snadě, proč jsme požádali právě Petru, aby by se této úlohy zhostila v naší edici. Petra udržitelnost v módě začala objevovat v dobách, kdy ještě nikdo z nás netušil, o jak významný posun se jedná. Má proto ty nejlepší zkušenosti se značkami, které se rozhodly jít cestou, kdy móda nebude zatěžovat životní prostředí tak dramatickým způsobem, jako tomu bylo doposud. Věřím, že Petra nám pomůže edukovat čtenáře i redakční tým a že tím pádem o udržitelnosti nebudeme pouze mluvit a psát, ale naplňovat ji také v praxi.”

Foto: Youtube.com BUILD Series

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.