Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Better pomáhá s marketingem lídrovi trhu s obuví Eobuv.cz a české značce spodního prádla Timo

Redakce MAM21. 7. 202021. 7. 2020

Online marketingová agentura Better dostala za úkol vylepšit pozice internetového prodejce obuvi Eobuv.cz. Agentura také pracuje na novém e-shopu a strategii komunikace tradičního českého výrobce spodního prádla Timo.

E-shop Eobuv.cz patří polské společnosti Eobuwie.pl, která je největším online prodejcem obuvi v Polsku a v České republice má více než desetileté zázemí. Better nově Eobuvi pomáhá s vylepšením pozic ve vyhledávání a linkbuildingem v Česku a na Slovensku. Postaral se také o přípravu SEO strategie, která vzájemnou spolupráci odstartovala.

“Jsem rád, že můžeme u největšího online prodejce obuvi zúročit více než desetiletou zkušenost s výkonnostním marketingem, o který se staráme i e-shopu Tescoma, klinice Medicom Clinic a mnoha dalším klientům. Těším se, že budeme lídra trhu posouvat dál a pomůžeme mu prodávat online,” říká o spolupráci strategy director Betteru Martin Kupka.

Čtěte také:
Obchod pro turisty bez turistů. „Kampaně jsme museli zacílit na místní“

Přední český výrobce spodního prádla a plavek Timo vznikl v roce 1992 jako výhradně česká rodinná firma. Již několik let sklízí úspěchy na trhu a působí i na slovenském trhu. S Betterem spolupracuje na rebrandingu své značky a nové komunikační strategii.

“Dělá nám radost, že můžeme pomáhat s komunikací tradiční české značce, která se nezaprodala čínské produkci. Budeme pracovat na tom, aby značka Timo dostala svou online podobu na úroveň, kterou si zaslouží,” vyjádřil se Martin Kupka. 

O Betteru

Better je česká marketingová agentura, která letos slaví 15 let na trhu. Pomáhá firmám s budováním značek i výkonnostními kampaněmi a zakládá si na komplexním přístupu. „Máme v DNA nápady i čísla. Jsme kreativní, ale umíme zůstat nohama na zemi, když je to potřeba,“ říká o agentuře její CEO Stanislav Pluháček. Mezi klienty Betteru patří výrobce stavební chemie MAPEI, prodejny outdoorového vybavení HUDY nebo síť prodejen s malířskými potřebami Dům barev.

Zavřít reklamu

Toyota po jedenácti letech inovovala logo, je sjednocené napříč byznysem

Starší článek

Footshop uzavřel partnerství s Crowdberry, míří na nové trhy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.