Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Andy Main z Deloitte Digital bude od konce července novým globálním šéfem Ogilvy

Jakub Křešnička30. 7. 202030. 7. 2020

Nastupuje po Johnu Seifertovi, který letos v dubnu oznámil odchod po 41 letech u komunikační agentury, z nichž posledních pět let strávil v roli nejvyššího šéfa.

Andy Main do vedení britské komunikační agentury Ogilvy se sídlem v New Yorku nastoupí na konci července. Přichází z pozice globálního šéfa Deloitte Digital a člena vedení Deloitte Consulting. Deloitte Digital řídil od roku 2014 a vytvořil z něj prestižní světovou značku, právě během jeho šéfování se Deloitte jako první poradenských skupin po sérii akvizic kreativních agentur pustila i do poskytování kreativního služeb. Pomohla tak posunu celého poradenského byznysu a vybudování nové konkurence pro agentury.

„Je mi ctí stát se novým generálním ředitelem agentury, jejíž jméno se stalo synonymem pro znamenitou kreativitu i strategii,“ uvedl Andy Main, kterého magazín AdWeek zařadil mezi stovku nejvlivnějších lidí v marketingu, médiích a technologiích. „Musíme být také firmou, jejíž kultura dává šanci vyniknout lidem z nedostatečně reprezentovaných skupin, podporuje je během celé jejich kariéry  a dává jim možnost se propracovat na ty nejvyšší příčky,“ doplnil s tím, že se Ogilvy plně zapojí k politice mateřské skupiny WPP, jež má za cíl skoncovat s rasismem.

Čtěte také:
ZOOT se mění na lifestylovou platformu, nově zařadil kosmetiku

„Andy je jedním z nejobdivovanějších leaderů našeho oboru. Jeho víra v sílu kreativity, která mění celé společnosti, i v důležitost lidí a firemní kultury se úzce shoduje s naší vizí pro WPP a naše agentury,“ prohlásil Mark Reed, šéf WPP.

Ogilvy není jedinou agenturou, v níž v poslední době dochází k obměnám ve vedení. Nedávno byl také do role globálního CEO v agentuře DBB Wolrdwide ze skupiny Omnicom povýšen Marty O´Halloran, který do té doby patnáct let vedl pobočky DDB v Austrálii a na Novém Zélandě. Justin Thomas-Copeland se pak stal šéfem DDB pro Severní Ameriku. Oba v pozicích nahradili dřívější šéfku Wendy Clark. Ta po dvou letech vedení DDB Worldwide odešla řídit Dentsu Aegis Network.

Zavřít reklamu

Martina Kemrová končí jako tisková mluvčí T-Mobile

Starší článek

Iain Wetherall je novým finančním ředitelem Kiwi.com

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.