Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ZOOT
Marketing

ZOOT se mění na lifestylovou platformu, nově zařadil kosmetiku

Redakce MAM28. 7. 202028. 7. 2020

Největší tuzemský online prodejce s módou ZOOT se postupně mění na lifestylovou platformu. Po nedávno spuštěném marketplace, díke kterému nabízí už i módu a doplňky prodejců třetích stran, přichází s nabídkou kosmetiky. Mezi prvními značkami na ZOOTu se představují Econea a Folly.

“Nechceme na ZOOTu běžné produkty z drogerií. Chceme se zaměřit především na přírodní a biokosmetiku, která se vhodně doplňuje s módním segmentem. I v módě je naší strategií vybírat ty nejzajímavější módní kousky. Chceme předvýběrem zákazníkům nabídnout jistou přidanou hodnotu,” přibližuje ředitel společnosti Milan Polák s tím, že v nabídce se objeví jak tělová, vlasová, pleťová kosmetika, tak třeba i výrobky určené na zubní hygienu.

Z jednotlivých značek z portfolia Econea nebo Folly je již možné nakoupit například Natura Siberica, což je přírodní kosmetika pocházející ze Sibiře, Annemarie Börlind, což je německá rodinná značka vyráběná v Černém lese, nebo také slovenský Kvítok. Ten se rovněž vyrábí převážně z čistých přírodních surovin rostlinného původu, jeho devízou je i to, že dokáže pomoci i při specifických problémech jako je ekzém, akné, suchá pokožka, celulitida či lupy.

Čtěte také:
Lesensky.cz se po úspěšné jarní kampani bude starat o media relations dm drogerie

“Kategorie Beauty by se měla postupně stát jedním z pilířů ZOOTu. Je to ideální doplňkový produkt a než přeskakovat na jiný e-shop a muset dělat další objednávku, je pro naše zákaznice výhodou si přihodit šampón a krém do jednoho košíku. Věřím, že se můžeme dostat na 10 procentní podíl celého obratu v horizontu 2 let,” dodává Polák s tím, že většinu zákazníků eshopu tvoří ženy, proto vidí v kosmetice nemalý potenciál.

×

Martin Ayrer povede nové Oddělení marketingu na Univerzitě Karlově

Starší článek

VIDEO: Prague Pride chce lidi propojovat, jubilejní ročník bude Live

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

U prohlížečů zuří obchodní válka. „Omezování cookies uškodí vydavatelům“

Omezování cookies třetích stran může dále zvětšit výpadek příjmů z cílení vydavatelů až o 60 procent, říká ředitel divize reklamy v Seznamu Ondřej Krišica.
25. 1. 202122. 1. 2021
Média

Hudba mladé lidi u televize neudrží. Óčko sází na lákavější formáty

Óčko vsadilo na lákavější formáty a cílení na různé skupiny posluchačů. Generální ředitel Štepán Wolde chce také dovršit přerod…
24. 1. 202123. 1. 2021
Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více