Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Za bezpečnost! Nový iOS od Applu překopává ochranu soukromí

Vojtěch Lhota25. 6. 202025. 6. 2020

Operační systém Applu iOS zásadně změní zabezpečení, ochranu usobních údajů svých uživatelů a zároveň zavede řadu nových funkcí.

Apple tento týden uvedl, že zákazníci získají větší kontrolu nad aplikacemi.

„Veškerá naše práce je nyní zaměřena na ochranu soukromí,“ říká Craig Federighi, senior viceprezident společnosti Apple pro softwarové inženýrství. „Chceme, aby se uživatelé cítili bezpečně a měli plnou kontrolu nad tím, která data předávají,“ dodal.

PSALI JSME
I v krizi existují možnosti, jak mít značku na očích, říká šéf marketingu Škoda Auto

Uživatelé tak mimo jiné budou moci s třetí stranou sdílet například jen přibližnou polohu zařízení, zobrazit si krátké seznamy a přehledy dat, které konkrétní aplikace sbírají či požadují. Zároveň telefony začnou zobrazovat stavový indikátor používání kamery a mikrofonu. V prohlížeči Safari pak vznikne tlačítko „Zpráva o ochraně osobních údajů“, kterým půjde zablokovat sledování pohybu na internetu třetími stranami.

Bez výslovného povolení pak nebude umožněno zadavatelům cílit reklamy na základě informací o uživatelích. Apple úpravy zabuduje do verze iOS 14, která bude k dispozici spolu s novými iPhony a iPady.

×

VIDEO: K regionům lákajícím turisty se přidala Praha s „praklíčem“ a Ruppertem

Starší článek

Restart festivalů a eventů. Na podzim se hromadí řada odložených akcí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více