Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Marketing

Návrat do nákupních center. Nízkou návštěvnost mají zvýšit kampaně

Jakub Křešnička6. 6. 202027. 10. 2020

Velkolepý návrat se ještě nekoná. Nižší návštěvnost se snaží nákupní centra zvýšit kampaněmi, které vznikají i ve spolupráci s obchodníky. I tak ale přijdou o miliardy.

Když se po dvou měsících 11. května znovu otevřela velká obchodní centra, vypadalo to, že je lidé vzali útokem. A že Čechům během epidemie „došel“ nábytek.

Svědčily o tom alespoň fotografie center Ikea, u nichž se tvořily nekonečné fronty. Částečně to bylo tím, že provozovatelé omezili počet lidí v pobočce na 1 200 a nakupující měli i vně obchodů dodržovat dvoumetrové rozestupy. Zájem byl ale opravdu velký. V prvním týdnu po rozvolnění opatření proti pandemii nákazy covid-19 přišlo do čtyř prodejen švédského řetězce více než 135 tisíc lidí, což je jako by do bludišť vystaveného zboží vyrazili všichni obyvatelé Liberce a Trutnova dohromady.

ČTĚTE TAKÉ
Na sítích jsou nejvýraznější Mareš, Kazma a Štíbrová. Mezi nejmladšími vede Kovy

Například v největším obchodním domě Ikea v Praze na Černém mostě byla návštěvnost podle mluvčího firmy Petra Šaška meziročně vyšší o 28 procent. O 11 procent vyšší návštěvnost si pochvalovali během prvního dne po otevření i v ostravském Avion Shopping Parku, jenž také spadá pod švédskou nábytkářskou skupinu.

„Návštěvnost nás upřímně velmi překvapila, dosáhla padesátiprocentního nárůstu oproti stejnému období loňského roku a v podstatě atakovala předvánoční čísla,“ chválí si zájem zákazníků i Jakub Dlouhý, marketingový a obchodní ředitel Premium Outlet Prague Airport.

Příjemné překvapení pak zažili i na Moravě, kde do olomouckého obchodního centra Haná zavítal zhruba stejný počet lidí jako loni. „Některé dny byla návštěvnost dokonce vyšší a máme z toho upřímnou radost. Protože jsme bedlivě sledovali situaci v zahraničí, očekávali jsme po vzoru Číny návštěvnost na šedesáti až sedmdesáti procentech,“ říká Ilona Tandlerová, marketingová manažerka OC Haná. Zde ovšem dobré zprávy končí.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 8. června 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Jaká je svoboda podnikání v Evropě? V diskusi Anti-Panic vystoupí i Petříček

Starší článek

Fénix rozdá ceny za content marketing v létě. Registrace jsou stále otevřeny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více