Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Fénix rozdá ceny za content marketing v létě. Registrace jsou stále otevřeny

Jakub Křešnička6. 6. 20207. 6. 2020

Již posedmé rozdělí ceny za nejlepší content marketing soutěž Fénix. Přihlášky je možné posílat až do 10. června. Vyhlášení se uskuteční během letošního léta.

Koronavirová krize neumožnila soutěži Fénix content marketing, aby proběhla v tradičním květnovém termínu, proto byl posunut celý harmonogram soutěže.

PSALI JSME
Forum Media uvítá špičkové řečníky z celého světa. Při včasné rezervaci ušetříte

Stále je tak možné podávat přihlášky prací. V jejich hodnocení se porota zaměří na inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Uzávěrka pro jejich zaslání je 10. června. Od dalšího dne začne první kolo hodnocení, poslední červnový týden pak druhé kolo. Podoba i termín vyhlášení výsledků se ještě dolazují.

„Vyhlášení soutěže proběhne netradičním formátem v průběhu léta 2020, s tím, že vás budeme o všem informovat v červnu 2020. V současné době jednáme s partnery soutěže a dalšími subjekty, které se měly podílet na původním slavnostním předání cen a přepracováme původní koncepci vyhlášení, kterou narušily události posledních dvou měsíců,“ píší pořadatelé na webu soutěže Fénix.

×

Návrat do nákupních center. Nízkou návštěvnost mají zvýšit kampaně

Starší článek

VIDEO: Reklamní novinky. Slevomat láká na dovolené v Česku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více