Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

CNN Prima News zatím daleko od cíle. Výsledky zůstávají za očekáváními

Irena Buřívalová1. 6. 202027. 10. 2020

Zpravodajská stanice CNN Prima News odstartovala v neděli 3. května prvním pořadem, kterým byly Hlavní zprávy. Start si u obrazovek nenechalo ujít 83 tisíc diváků starších patnácti let, tedy asi 2,3 procenta lidí se zapnutou televizí. V kontextu toho, že například večerní Moje zprávy na Barrandově u Jaromíra Soukupa v tentýž nedělní večer sledovalo 88 tisíc lidí nad patnáct let, už výsledek pod zvučným jménem CNN tak dobře nepůsobí.

Zavedená značka ČT24 se navíc ve stejné době mohla pyšnit více než dvojnásobným počtem diváků a podílem kolem pěti procent. Prima si jako cílovou metu nové stanice určila podíl na sledovanosti přesahující 1,5 procenta, jenže od premiéry se čísla pozvolně snižují, a navíc řada pořadů, od kterých si Prima slibovala, že by mohly patřit mezi taháky, zatím za očekáváními hodně zaostává. Jde například o pořady Hlas Markéty Fialové nebo 360 stupňů Pavlíny Wolfové, jejichž sledovanost se pohybovala v nižších jednotkách desítek tisíc diváků.

PSALI JSME
Program CNN Prima News zahájil vysílání. Nabízí 19 pořadů denně

„Hodnotit sledovanost pořadů po třech týdnech je podle mě předčasné. Zdárně se nám podařilo spustit největší projekt Primy, který má za sebou necelý měsíc úspěšného 24/7 vysílání. CNN Prima News je dlouhodobý multiplatformní projekt. Pokud porovnáme start CNN Prima NEWS se startem konkurenčních zpravodajských projektů, vidíme, že jsme na tom velmi dobře jak s hodnotami ‚share‘, tak s hodnotami penetrace,“ tvrdí generální ředitel Primy Marek Singer.

Podle něj je třeba brát v potaz také to, že televize startovala v době, kdy u lidí docházelo k přesycení informacemi. A bohužel pro Primu se diváci v téže době naučili více konzumovat konkurenční ČT24, což ze sprintu k cílové sledovanosti pravděpodobně udělá spíše maraton.

Radost dělá web

„Začátek května byl samozřejmě z hlediska načasování startu nové zpravodajské televize s ohledem na covid-19 nejméně šťastná doba. I diváci, kteří běžně nesledují zpravodajství, se totiž zatím usídlili na ČT24,“ říká mediální poradce Petr Majerik.

Strach, že případný neúspěch CNN Prima News může do budoucna poškodit zavedenou značku Primy a její obchodní cíle na Primě nemají. „Takové obavy nejsou na místě, věříme, že multiplatformní projekt bude v dlouhodobém horizontu úspěšný a skupina Prima nadále patří sledovaností mezi top české hráče na televizním trhu. Zároveň vlastnit licenci na vysílání CNN je prestižní záležitost, na kterou klienti i hosté našich pořadů slyší,“ říká Singer. Radost dělají Primě výsledky souběžně spuštěného webu CNNPrima.cz, který má 300 tisíc reálných uživatelů týdně a návštěvnost roste. Na sociálních sítích pak měsíčně osloví zhruba 3,3 milionu lidí.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 1. června 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Měli bychom růst první, říká nový prezident Asociace komunikačních agentur

Starší článek

Generálním ředitelem DRFG se stal Peter Hlaváč. „Jeho zkušenosti nás posunou“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více