Zemětřesení v Economii: šéfem iHNed.cz je Kreč, končí magazíny Ego! a Moderní řízení

7. 5. 2020 15:05

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Economia ohlásila řadu změn. Server iHNed.cz nově vede šéfredaktor Luboš Kreč, od června pak vydavatelství přestane s výrobou měsíčníku Moderní řízení a samostatně nebude vycházet ani víkendová příloha Hospodářských novin Ego!

„Hlavním úkolem nového šéfredaktora je maximálně využít příležitosti, které odkryla současná krize,“ uvedla ředitelka redakcí Economie Zuzana Kleknerová na adresu Luboše Kreče.

„Nacházíme se v pro média kritické době, ve které nás čekají výzvy, ale hlavně příležitosti, jak lidem poskytnout ještě lepší informační a obsahovou službu. A s tím do toho jdu – udělat z iHNedu nejinovativnější a nejlepší byznysový web v Česku,“ uvedl Kreč, který ve funkci nahradil Filipa Černého.

Ten doposud působil v newsroomu Economie. Mimo jiné řídil čtvrtletní Speciál Hospodářských novin. Pracoval také ve Forbesu, na iDnes.cz a v Týdnu. Známý je i jako autor knihy Uprchlíci a zachránci.

Mediální dům mimo server iHNed.cz provozuje například zpravodajský web Aktuálně.cz, vydává Hospodářské noviny, týdeníky Ekonom či Respekt. Nyní se ovšem rozhodl zrušit tištěný manažerský měsíčník Moderní řízení a přílohu Hospodářských novin (HN) Ego!

Média informují o covid-19 příliš, míní Češi. Klíčovým zdrojem jsou ČT a Novinky.cz

„Obsah obou titulů redakce z větší části integruje do ostatních produktů vydavatelství,“ uvedl pro Mediář.cz mluvčí Economie Jakub Kašpar. Předplatitelům Moderního řízení vydavatelství nabídne jako náhradu týdeník Ekonom, který se částečně s magazínem tématicky prolíná. Místo páteční přílohy HN Ego! budou noviny rozšířeny o nový sešit, který funkci časopisu převezme.

Economia zároveň změnila den distribuce lifestylové měsíční přílohy HN Proč ne?! Místo čtvrtka bude vycházet v pátek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.