Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČT
Média

ČT uvádí seriál Láska v čase korony. „Bylo potřeba vyladit techniku líbání s rouškou“

Externí autor4. 5. 20204. 5. 2020

Česká televize v pondělí 4. května ve 21.10 odvysílá na svém prvním programu premiérový díl seriálu Láska v čase korony. Ten na pozadí pandemie rozehrává příběhy několika obyvatel jednoho menšího českého činžáku. Za seriálem stojí tým scénáristy Tomáše Baldýnskýho.

V pilotní díle vystupují herci hrající v ochranných transparentních krychlích. Hlavními tématy jsou lupiči před dveřmi, hrubá mouka a učitelka na telefonu.

„Naší ambicí je vyprávět příběhy, jejichž hrdinové zažívají to, co zažíváme my teď. Zasmát se životu v karanténě, ukázat, že se dá zvládat, možná i to, že karanténa může být k něčemu dobrá. A zároveň vyzkoušet, zda lze napsat a natočit aktuální příběh a během týdne ho dopravit na obrazovku. Naši hrdinové budou prožívat to, co my před několika dny,“ říká kreativní producent a autor námětu Tomáš Baldýnský a dodává: „Smyslem rozhodně není momentální dění zlehčovat. Naopak s humorem a laskavostí poukázat na to, že mezilidské vztahy pokračují i v době pandemie.“

ČT24 slaví 15 let. Stala se nejsledovanější veřejnoprávní zpravodajskou stanicí v Evropě

Hlavními hrdiny hořkovtipného příběhu jsou lidé, mezi něž globální pandemie vrazila ochranný štít: teenager Franta, jehož rodiče se nestihli vrátit ze zahraničí, senior Libor, který je po letech odkázán sám na sebe, protože jeho žena uvízla mimo město a mladý manželský pár Petr a Anna, pro který bude zákaz vycházení rozhodující zkouškou vztahu. Hlavním motivem seriálu je láska: „Bylo potřeba vyladit techniku líbání s rouškou a techniku hledání kvetoucí třešně na opuštěném místě. Ale kdo chtěl, mohl použít i techniku líbání obrazovky telefonu pod kvetoucí třešní v roušce,“ popisuje Iva Pazderková, hrající Hedviku.

  • Zita Morávková a Petr Vršek
  • Zita Morávková

Na place jsou při natáčení přítomni pouze herci a robotické kamery, počet členů štábu je minimální. Scénáře i organizace natáčení vznikají pomocí telekonferencí. „Je to fakt strašně rychlé. Herecké zkoušky online, pak natáčení, do toho se začíná stříhat a než dokončíte zvukový mix, tak už řešíte následující díl. Je to ale velmi dobře napsaný seriál a já se občas musím držet, abych se u monitoru nesmál nahlas. Navíc se všichni semkli, abychom to v tak krátkém čase dokázali vůbec vyrobit, a to taky velmi pomáhá,“ říká jeden z režisérů Jakub Machala a herec Petr Vršek jej doplňuje: „Nabídka natáčení v této době, je to poslední, co bych čekal. Je to velmi netradiční natáčení, nejen vzhledem ke všem bezpečnostním hygienickým opatřením, ale i herecké přípravě. Zajímavé je i hraní s  ochrannou krychlí. Musíme se s ní sžít, ale zároveň dělat, že ji nemáme, i když jsme třeba zamlžení. Zároveň se učíme hlídat si odlesky na kameru, což normálně herec neřeší.“

Scénář s Baldýnským tvořil také Tomáš Chvála, Barbora Petrů, Jana Fleglová. Režie se pak ujal Jan Bártek a Jakub Machala. V seriálu hrají Petr Vršek, Zita Morávková, Jiří Hána, Zdeněk Maryška, Milena Steinmasslová, Iva Pazderková, Jakub Nemčok, Sára Korbelová a Filip František Červenka.

Zavřít reklamu

I po krizi vyděláme nanejvýš pětinu, říká Sylvio Spohr z Café Louvre

Starší článek

Koronaviru navzdory. Příjmy Amazonu z reklam vzrostly o 40 %

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.