Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

„Velká a zajímavá výzva.“ Radek Vítek přechází z PR.Konektor do vedení agentury MSL

Externí autor7. 4. 20207. 4. 2020

Radek Vítek, který v posledních pěti letech působil jako Executive Director agentury PR.Konektor, nastoupil na pozici Head of Brand Reputation do agentury MSL. V agentuře, která je členem skupiny Publicis Groupe, bude mít na starost rozvoj oblastí PR, influencer marketingu a sociálních médií. 

Radek Vítek se v novém působišti zaměří na rozvoj značky MSL. Cílem je z MSL vybudovat renomovanou jednotku, která je založena na kreativitě a analytickém přístupu. Vítek bude zastřešovat jak klasické PR, tak komunikaci na sociálních sítích a influencer marketing, tedy disciplíny z kategorie Influence & Impact. V tuto chvíli agentura MSL zajišťuje aktivity například pro značky Procter & Gamble, Huawei, Auto Kelly, Goodman nebo GSK.

Katarína Brydone bude novou ředitelkou oddělení investic v CBRE

„Značka MSL má v zahraničí velké renomé a chceme, aby tomu tak bylo i u nás. Naším cílem je vytvořit silnou jednotku, která bude navazovat na mezinárodní strukturu MSL a bude synonymem moderní komunikace. Naše vize značně překračuje hranice tradičního PR a dílčích nástrojů.  Vnímáme komunikaci jako komplexní disciplínu a MSL jako jednotku, která propojí komunikační expertízu s moderními technologiemi a datovou analytikou skupiny. Na tuto pozici jsme hledali někoho se seniorními konzultantskými zkušenostmi,“ komentuje Vítkův nástup Tomáš Löbel, Chief of Creative Agencies skupiny Publicis Groupe.

V PR oblasti se Radek Vítek pohybuje přes 28 let. Téměř 10 let vedl agenturu GCI Praha ze skupiny Grey a následně přes 8 let působil v pražské pobočce Ogilvy Public Relations na pozici Managing Director. Poté nastoupil jako Executive Director do agentury PR.Konektor. Více než 15 let je členem výkonné rady Asociace PR agentur a přednáší v rámci odborných univerzitních kurzů.

„Mým záměrem je propojit ve funkční celek týmy, které účinně využívají tzv. komunikační vliv, a tím klientům přinášejí jasnou hodnotu. MSL má v tomto ohledu ohromný potenciál, jelikož může využít jak jedinečné know-how moderní mezinárodní skupiny Publicis Groupe, tak i kreativní, datové a analytické zázemí lokálních týmů. Pro mě je to velká a zajímavá výzva, na kterou se těším,“ komentuje svůj nástup Radek Vítek.

Zavřít reklamu

Jak mají oslovovat agentury? Klienti upřednostňují e-mail, vadí jim telefon

Starší článek

Covid-19: krize a příležitosti

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.