Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

„Velká a zajímavá výzva.“ Radek Vítek přechází z PR.Konektor do vedení agentury MSL

Externí autor7. 4. 20207. 4. 2020

Radek Vítek, který v posledních pěti letech působil jako Executive Director agentury PR.Konektor, nastoupil na pozici Head of Brand Reputation do agentury MSL. V agentuře, která je členem skupiny Publicis Groupe, bude mít na starost rozvoj oblastí PR, influencer marketingu a sociálních médií. 

Radek Vítek se v novém působišti zaměří na rozvoj značky MSL. Cílem je z MSL vybudovat renomovanou jednotku, která je založena na kreativitě a analytickém přístupu. Vítek bude zastřešovat jak klasické PR, tak komunikaci na sociálních sítích a influencer marketing, tedy disciplíny z kategorie Influence & Impact. V tuto chvíli agentura MSL zajišťuje aktivity například pro značky Procter & Gamble, Huawei, Auto Kelly, Goodman nebo GSK.

Katarína Brydone bude novou ředitelkou oddělení investic v CBRE

„Značka MSL má v zahraničí velké renomé a chceme, aby tomu tak bylo i u nás. Naším cílem je vytvořit silnou jednotku, která bude navazovat na mezinárodní strukturu MSL a bude synonymem moderní komunikace. Naše vize značně překračuje hranice tradičního PR a dílčích nástrojů.  Vnímáme komunikaci jako komplexní disciplínu a MSL jako jednotku, která propojí komunikační expertízu s moderními technologiemi a datovou analytikou skupiny. Na tuto pozici jsme hledali někoho se seniorními konzultantskými zkušenostmi,“ komentuje Vítkův nástup Tomáš Löbel, Chief of Creative Agencies skupiny Publicis Groupe.

V PR oblasti se Radek Vítek pohybuje přes 28 let. Téměř 10 let vedl agenturu GCI Praha ze skupiny Grey a následně přes 8 let působil v pražské pobočce Ogilvy Public Relations na pozici Managing Director. Poté nastoupil jako Executive Director do agentury PR.Konektor. Více než 15 let je členem výkonné rady Asociace PR agentur a přednáší v rámci odborných univerzitních kurzů.

„Mým záměrem je propojit ve funkční celek týmy, které účinně využívají tzv. komunikační vliv, a tím klientům přinášejí jasnou hodnotu. MSL má v tomto ohledu ohromný potenciál, jelikož může využít jak jedinečné know-how moderní mezinárodní skupiny Publicis Groupe, tak i kreativní, datové a analytické zázemí lokálních týmů. Pro mě je to velká a zajímavá výzva, na kterou se těším,“ komentuje svůj nástup Radek Vítek.

×

Jak mají oslovovat agentury? Klienti upřednostňují e-mail, vadí jim telefon

Starší článek

Covid-19: krize a příležitosti

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více