Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Šlágr TV
Média

Šlágr TV spustí nové hudební stanice. Mění distribuční strategii

Externí autor9. 4. 20209. 4. 2020

Společnost Šlágr TV, provozovatel stejnojmenných televizních stanic, připravuje novou distribuční strategii.

Novinkou budou další hudební stanice, které televize zaměří na užší žánrové skupiny a budou dostupné v tematických balíčcích jednotlivých operátorů.

Prvním krokem je však změna u satelitního operátora Skylink, kde došlo k 7. 4. 2020 k zakódování stanic Šlágru na satelitu Astra 23,5°E. Právě dohoda se Skylinkem, jako dominantním satelitním operátorem, je začátek nové distribuční strategie. Ta má za cíl jednak ustálit Šlágr v nabídkách všech operátorů a nabídnout vysílání těchto stanic ve vysoké obrazové kvalitě HD. Ta by měla být všem operátorům dostupná zhruba od poloviny roku.

Xaverův veselý kvíz. Regionální stanice ČRo spustily nový pořad

„Stanice Šlágru jsou ze 70 % tvořeny naším vlastním unikátním obsahem, který každodenně pracně vyrábíme. Nyní máme za cíl efektivně doručit náš obsah i s přidanými hodnotami pro diváka. Šlágr je pro své diváky ikona a velká spousta z nich to uvítá všemi deseti. O tom jsem přesvědčen,“ doplňuje Karel Peterka, zakladatel a jednatel Šlágr TV.

Změna se prozatím netýká diváků sledující TV Šlágr terestrickou cestou (tzv. přes anténu). Obě stanice jsou dostupné v MUX 23 společnosti CDG ve standardním SD rozlišení. Televizní stanice Šlágr 2 vysílá terestricky v MUX 23 a regionální síti MUX 8. Stanice Šlágr 2 je také dostupná u poskytovatelů satelitního vysílání, kabelových a IPTV sítích některých operátorů. Kanály, které byly na satelitu dostupné formou FTA (free-to-air) nyní budou moci diváci sledovat za pomoci karty zmíněného operátora.

Změna strategie se též dotkne i distribuce v onlinovém prostředí. Většina tvorby vysílaná na stanicích Šlágr Group je veřejně zpřístupněna do streamovacích platforem jako jsou YouTube, Spotify, Apple Music, Google Play nebo Deezer. Na digitálních platformách má již nyní více jak 1.000.000 přehrání a streamů měsíčně a nejsilnějšími online diváckými skupinami jsou lidé ve věku 35-44 (19,4%) a 45-54 (17,5%).

×

Magnum photos věnuje 50 % z prodejů Lékařům bez hranic

Starší článek

Fulfillment pro e-shopy Skladon získal investici na expanzi. Investory vede Bouška

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více