Retail Summit bude online. „Ukážeme trendy, které přetrvají i po pandemii“

29. 4. 2020 15:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Poprvé a formou živého přenosu proběhne konference Retail Summit Action. Jejím tématem je Mimořádná doba působící jako katalyzátor změn. Vystoupí během ní klíčoví zástupci maloobchodu a inovátoři.

Akce, kterou pořádá agentura Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR a poradenskou společností BCG proběhne 5. května. Vystoupí během ní klíčoví zástupci maloobchodu a zejména inovátoři, kteří se chopili příležitosti a inspirují ostatní. Jsou mezi nimi například Tomáš Vala ze SIKO koupelny a kuchyně, a Petr Bena z Alza.cz, Tomáš Čupr z Rohlik.cz, Jakub Kováč z Mall.cz či Tomáš Mráz z Plzeňského Prazdroje.

Ceny České eventové asociace vyhrál Autodialog s Václavem Havlem

Téma konference Retail Summit Action, jíž moderuje Martin Veselovský z DVTV, vychází z toho, že některé ideje a projekty, které obchodníci plánovali za měsíce či roky, se staly realitou během pár týdnů nebo dokonce dnů. Maloobchod je zároveň významným pomocníkem při zvládání současné epidemie. Klíčovou roli přitom hraje propojený ekosystém nového retailu. „Jde hlavně o nové formy spolupráce mezi různorodými subjekty, akceleraci využití on-line platforem, automatizaci výroby i logistiky, vysokou míru flexibility i využití bezkontaktních plateb,“ říká Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, jeden z řečníků Retail Summit Action.

Aktuální krizová situace přináší řadu otázek, na které budou řečníci hledat odpovědi ve svých příspěvcích i během diskuse. Řešit se bude, co pro nás jako společnost a business komunitu současná krize znamená, za co budou lidé chtít v budoucnu utrácet, čemu budou věřit i jak se dopracovat ke  scénářům budoucího vývoje.

„Jsme přesvědčeni, že osobní setkání nelze ničím nahradit. Nicméně i za výjimečných podmínek nouzového stavu chceme aktuálně nabídnout fakta, názory, příklady a živé interaktivní debaty lidí, kteří se aktivně zasazují o nové cesty v maloobchodním podnikání. Ukážeme příležitosti a trendy, které budou zásadní pro byznys a přetrvají i poté, co tato pandemie odezní,“ říká Barbora Krásná z Blue Events.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení