Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Retail Summit bude online. „Ukážeme trendy, které přetrvají i po pandemii“

Redakce MAM29. 4. 20204. 5. 2020

Poprvé a formou živého přenosu proběhne konference Retail Summit Action. Jejím tématem je Mimořádná doba působící jako katalyzátor změn. Vystoupí během ní klíčoví zástupci maloobchodu a inovátoři.

Akce, kterou pořádá agentura Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR a poradenskou společností BCG proběhne 5. května. Vystoupí během ní klíčoví zástupci maloobchodu a zejména inovátoři, kteří se chopili příležitosti a inspirují ostatní. Jsou mezi nimi například Tomáš Vala ze SIKO koupelny a kuchyně, a Petr Bena z Alza.cz, Tomáš Čupr z Rohlik.cz, Jakub Kováč z Mall.cz či Tomáš Mráz z Plzeňského Prazdroje.

Ceny České eventové asociace vyhrál Autodialog s Václavem Havlem

Téma konference Retail Summit Action, jíž moderuje Martin Veselovský z DVTV, vychází z toho, že některé ideje a projekty, které obchodníci plánovali za měsíce či roky, se staly realitou během pár týdnů nebo dokonce dnů. Maloobchod je zároveň významným pomocníkem při zvládání současné epidemie. Klíčovou roli přitom hraje propojený ekosystém nového retailu. „Jde hlavně o nové formy spolupráce mezi různorodými subjekty, akceleraci využití on-line platforem, automatizaci výroby i logistiky, vysokou míru flexibility i využití bezkontaktních plateb,“ říká Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, jeden z řečníků Retail Summit Action.

Aktuální krizová situace přináší řadu otázek, na které budou řečníci hledat odpovědi ve svých příspěvcích i během diskuse. Řešit se bude, co pro nás jako společnost a business komunitu současná krize znamená, za co budou lidé chtít v budoucnu utrácet, čemu budou věřit i jak se dopracovat ke  scénářům budoucího vývoje.

„Jsme přesvědčeni, že osobní setkání nelze ničím nahradit. Nicméně i za výjimečných podmínek nouzového stavu chceme aktuálně nabídnout fakta, názory, příklady a živé interaktivní debaty lidí, kteří se aktivně zasazují o nové cesty v maloobchodním podnikání. Ukážeme příležitosti a trendy, které budou zásadní pro byznys a přetrvají i poté, co tato pandemie odezní,“ říká Barbora Krásná z Blue Events.

×

Nova proti zahájení vysílání CNN Prima News nasadí rozhovor s Babišem

Starší článek

VIDEO: Staropramen reaguje na krizi, Budvar propaguje nový ležák

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více