Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Ceny České eventové asociace vyhrál Autodialog s Václavem Havlem

Kryštof Kříž27. 4. 202028. 4. 2020

Grand Prix cenu České eventové asociace vyhrál Autodialog s Václavem Havlem v rámci oslav 30 let svobody.

Výroční ceny České eventové asociace za rok 2020 byly v pondělí rozdány poprvé ve formě online. Akce byla vysílána ze studia a díky živým vstupům z nejrůznějších lokací nepostrádala humor, napětí i emoce.

Virtuální i skutečné předávání cen

Nominovaní ani vítězové nebyli ochuzeni o ceny, které jim virtuálně předaly prostřednictvím video hovorů osobnosti jako Tomáš Hanák, Libor Bouček, Tomáš Měcháček nebo Jakub Kohák.

Cenu Grand Prix za Autodialog s Václavem Havlem v rámci oslav 30 let svobody vytvořený pro „Památník ticha, Bubny“ předal překvapenému oslavujícímu týmu Ostrovů na Puškinově náměstí v Praze Kapitán Demo.

Podrobnou reportáž s ukázkami vítězných prací si budete moci přečíst v magazínu Marketing & Media v pondělí 4. 5.

První ceny v jednotlivých kategoriích si odnáší Art 4 Promotion (B2B eventy – na podporu obchodních vztahů), Fox Hunter (B2C eventy – na podporu vztahů se zákazníky), Event Arena společně s Dudes&Barbies (B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností), Quix Event (B2E eventy – na podporu vztahů se zaměstnanci), Ostrovy (Zábava a showbusiness – veřejné eventy a  festivaly), Future Production (Odborné konference, fóra a kongresy + Výstavy, veletrhy a oborové festivaly).

Výsledky jednotlivých kategorií

Absolutní vítěz

Ostrovy – Památník ticha, Bubny – Autodialog s Václavem Havlem v rámci oslav 30 let svobody

B2B eventy – na podporu obchodních vztahů

1. místo: Art4promotion – TV Nova – 25 let TV Nova galaevent a multimedia show

2. místo: Fox Hunter – Mercedes-Benz Česká republika – Offroad Driving Experience

3. místo: Renegadz – Porsche Central and Eastern Europe – Porsche Taycan CEE Launch

B2C eventy – na podporu vztahů se zákazníky

1. místo: Fox Hunter – Bvlgari – The Joy of Colours

2. místo: NEXT LEVEL – JT International – Objevte více muziky

3. místo: CREATIVE PRO (CZ) – adidas ČR – RUN FOR THE OCEANS

B2P eventy – na podporu vztahů s veřejností

1. místo: EVENT ARENA společně s Dudes&Barbies – H & M Hennes & Mauritz CZ – H&M ELEMENTS

2. místo: Brothers – Renault – Renault Designblok 2019 – prezentace hlavního partnera

3. místo: EVENT ARENA společně s Peppermint – Mondelez / Milka – Ester

B2E eventy – na podporu vztahů se zaměstnanci

1. místo: QUIX EVENT – Grupo TV1 / Shell – Eventy pro zaměstnance brazilské SHELL

2. místo: Česká spořitelna – Česká spořitelna – Spořka fest ’19

3. místo: JCHP / Birel Advertising – Československá obchodní banka – ČSOB Kampus Festival

Zábava a showbusiness (veřejné eventy a festivaly)

1. místo: Ostrovy – Památník ticha, Bubny – Autodialog s Václavem Havlem v rámci oslav 30 let svobody

2. místo: MVP events – MVP events – MOON 50: zpátky na Měsíc

3. místo: Art4promotion – ČEZ – generální partner – MAN ON THE MOON multimedia show

Odborné konference, fóra a kongresy + Výstavy, veletrhy a oborové festivaly

1. místo: Future Production – Future Port Prague

2. místo: Up In The Air – Startup World Cup & Summit

3. místo: Acomware – Eshopista: Budování značky v e-commerce

×

Rekordní nárůst. Češi v době pandemie sledovali TV přes čtyři hodiny denně

Starší článek

Po Zachraň hospodu vzniká iniciativa Zachraň firmu. Pomůže podnikatelům

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více