Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Online marketing v době koronaviru: jak vytěžit ze situace maximum?

Vojtěch Lambert, LCG New Media4. 4. 20206. 4. 2020

Covid-19 zasáhl snad všechny oblasti podnikání. Některé zásadně, některé méně. I v této těžké době jsou však cesty, jak můžete pomoci své značce nebo firmě a vytěžit ze situace maximum. Jak reagovat v oblasti online marketingu, radí čtenářům MAM Vojtěch Lambert z fullservisové agentury LCG New Media.

1. Udržujte kontakt s klienty

Pokud patříte mezi ty podnikatele nebo firmy, kterým nouzový stav zapříčinil uzavření provozu, nezoufejte. Je důležité nadále být v kontaktu se svými zákazníky. Karanténa dřív nebo později skončí a vy budete potřebovat rychle nastartovat otáčky a prodávat. Forma může být různá – od pomoci těm, kteří to potřebují, až po uklidnění a udržování vztahů s klienty. Podívejte se například na komunikaci CinemaCity (zde) – fanoušci jsou nyní online a ocení přísuninformací a zábavy. Značce to pomůže.

2. Zkuste se přizpůsobit situaci

Jednou z nejvíce postižených oblastí je cestovní ruch a pohostinství. Firmy, které prodávají zájezdy do zahraničí, mají samozřejmě problém a situace je pro ně složitá. Obecně jsou ale dvě možnosti, buďto firma nebo podnikatel založí ruce, anebo se situaci přizpůsobí. Dobrým příkladem je táborský vinný bar Thir, který vaří a distribuuje jídlo i nadále. V sobotu navíc spustil livestreaming pečení prasete (sledovat můžete zde), které si následně diváci mohou objednat domů. Restaurace jim kus masa doveze. Určitě je to lepší než mít zavřeno a čekat.

3. Reklama je nyní levná

Vojtěch Lambert, LCG New Media

Hodně značek nyní zareagovalo tím, že přerušilo nebo výrazně redukovalo inzerci a reklamní výdaje. Tím došlo k tomu, že CPM (cena za tisíc zobrazení) poklesla a tím i náklady na konverzi nebo získání nového zákazníka. Pokud můžete využít nyní online marketing pro svůj business, udělejte to. Jak se situace uvolní, cena reklamy se prudce zvýší a budete muset utrácet podstatně více. Co totiž udělají všechny ty firmy a značky? Začnou inzerovat a dohánět ztracený měsíc dva. U klientů pozorujeme zvýšení konverzního poměru až o 50 % a snížení cen za akci v podobných číslech.

4. Začněte plánovat a dělat přípravy na období poté

Pokud nespadáte do výše uvedených tří bodů a nemůžete dělat vůbec nic, zaměřte se na plánování. Máte nyní jedinečný prostor vyhodnotit aktivity za poslední měsíce a roky a postavit si strategii komunikace na období po rozvolnění omezení. Můžete také například udělat dlouho odkládané úpravy webu nebo revidovat komunikaci jako celek. Připravit si několik variant plánů dle vývoje na trhu a připravit se na opětovné spuštění. Je už dnes více než jisté, že digitální transformace nemine žádnou firmu nebo značku. Kdo bude rychlejší a lépe připraven, vyhraje!

KOMENTÁŘ: Malé a střední podniky v časech koronaviru

×

VIDEO: Sokol cvičí na síti. Sérií videí pro veřejnost provádí youtuber Touha

Starší článek

ANKETA: Rušení projektů i nové strategie. Jak odklad OH postihne partnery ČOV?

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více