Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Online marketing v době koronaviru: jak vytěžit ze situace maximum?

Vojtěch Lambert, LCG New Media4. 4. 20206. 4. 2020

Covid-19 zasáhl snad všechny oblasti podnikání. Některé zásadně, některé méně. I v této těžké době jsou však cesty, jak můžete pomoci své značce nebo firmě a vytěžit ze situace maximum. Jak reagovat v oblasti online marketingu, radí čtenářům MAM Vojtěch Lambert z fullservisové agentury LCG New Media.

1. Udržujte kontakt s klienty

Pokud patříte mezi ty podnikatele nebo firmy, kterým nouzový stav zapříčinil uzavření provozu, nezoufejte. Je důležité nadále být v kontaktu se svými zákazníky. Karanténa dřív nebo později skončí a vy budete potřebovat rychle nastartovat otáčky a prodávat. Forma může být různá – od pomoci těm, kteří to potřebují, až po uklidnění a udržování vztahů s klienty. Podívejte se například na komunikaci CinemaCity (zde) – fanoušci jsou nyní online a ocení přísuninformací a zábavy. Značce to pomůže.

2. Zkuste se přizpůsobit situaci

Jednou z nejvíce postižených oblastí je cestovní ruch a pohostinství. Firmy, které prodávají zájezdy do zahraničí, mají samozřejmě problém a situace je pro ně složitá. Obecně jsou ale dvě možnosti, buďto firma nebo podnikatel založí ruce, anebo se situaci přizpůsobí. Dobrým příkladem je táborský vinný bar Thir, který vaří a distribuuje jídlo i nadále. V sobotu navíc spustil livestreaming pečení prasete (sledovat můžete zde), které si následně diváci mohou objednat domů. Restaurace jim kus masa doveze. Určitě je to lepší než mít zavřeno a čekat.

3. Reklama je nyní levná

Vojtěch Lambert, LCG New Media

Hodně značek nyní zareagovalo tím, že přerušilo nebo výrazně redukovalo inzerci a reklamní výdaje. Tím došlo k tomu, že CPM (cena za tisíc zobrazení) poklesla a tím i náklady na konverzi nebo získání nového zákazníka. Pokud můžete využít nyní online marketing pro svůj business, udělejte to. Jak se situace uvolní, cena reklamy se prudce zvýší a budete muset utrácet podstatně více. Co totiž udělají všechny ty firmy a značky? Začnou inzerovat a dohánět ztracený měsíc dva. U klientů pozorujeme zvýšení konverzního poměru až o 50 % a snížení cen za akci v podobných číslech.

4. Začněte plánovat a dělat přípravy na období poté

Pokud nespadáte do výše uvedených tří bodů a nemůžete dělat vůbec nic, zaměřte se na plánování. Máte nyní jedinečný prostor vyhodnotit aktivity za poslední měsíce a roky a postavit si strategii komunikace na období po rozvolnění omezení. Můžete také například udělat dlouho odkládané úpravy webu nebo revidovat komunikaci jako celek. Připravit si několik variant plánů dle vývoje na trhu a připravit se na opětovné spuštění. Je už dnes více než jisté, že digitální transformace nemine žádnou firmu nebo značku. Kdo bude rychlejší a lépe připraven, vyhraje!

KOMENTÁŘ: Malé a střední podniky v časech koronaviru

Zavřít reklamu

VIDEO: Sokol cvičí na síti. Sérií videí pro veřejnost provádí youtuber Touha

Starší článek

ANKETA: Rušení projektů i nové strategie. Jak odklad OH postihne partnery ČOV?

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.