Nova zařazuje diskuzní pořad Nastartujme Česko. Má pomoci ekonomice

15. 4. 2020 16:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve čtvrtek 16. dubna ve 21.25 odvysílá televize Nova diskuzní speciál Nastartujme Česko. Spustí tím svou iniciativu na podporu české ekonomiky, která nese stejný název. Televize Nova vyzývá veřejnost k podpoře lokálních živnostníků a podnikatelů, kteří se díky koronavirové pandemii ocitli v tíživé situaci. Iniciativa má za cíl rozšířit povědomí o tom, jak každý z nás může pomoci nastartovat českou ekonomiku ve všech myslitelných oblastech.

Televize Nova zprostředkuje řadu reportáží, v nichž se několik malých firem a živnostníků podělí o svoji zkušenost, jak se probíjejí koronavirovou periodou, a o svůj osobní příběh. Chybět nebude ani přehled projektů, do kterých se diváci mohou zapojit. První reportáž z řady Nastartujme Česko bude zařazena do nedělních Televizních novin.

„Současná situace je velká výzva, ale akutně vnímáme i nutnost dívat se dopředu a podpořit naši ekonomiku, aby se co nejrychleji vrátila na úroveň, na kterou jsme byli zvyklí před pandemií. Věříme, že tomu může napomoct každý z nás, a proto chce televize Nova inspirovat lidi, jak na to,“ shodují se generální ředitelé Klára Brachtlová a Jan Vlček.

Ulice v karanténě. Nova chystá speciál pozastaveného seriálu

Přehled projektů, rady a tipy, jak nastartovat Česko budou postupně doplňovány na stránce tn.cz/nastartujmecesko.

Ve čtvrtečním diskuzním pořadu Nastartujme Česko budou nad tématem současné koronavirové krize a nad jejím dopadem na ekonomiku a na společnost jako celek debatovat hosté z řad politiků, odborníků i zástupci médií – ministr vnitra Jan Hamáček, ministryně financí Alena Schillerová, ekonom Lukáš Kovanda, politolog Jan Kubáček, epidemiolog Rastislav Maďar a šéfredaktor Blesku Radek Lain. Diskuzi budou moderovat Rey Koranteng a Michaela Šmídová.

„I když ještě nemáme nad zákeřným virem vyhráno, je potřeba už teď myslet na nejbližší týdny, měsíce a roky – jak budeme žít, cestovat, jak nastartujeme českou ekonomiku nebo jak pomůžeme z nejhoršího všem nejvíce zasaženým skupinám. Právě o tom má být naše diskuse,“ uvádí ředitel zpravodajství TV Nova Kamil Houska.

Pandemie koronaviru drasticky zasáhla českou ekonomiku. Mnoho lokálních firem, podnikatelů i živnostníků čelí prudkému poklesu příjmů a bojují každý den, aby své podnikání zachránili. „Pojďme společně opět nastartovat Česko! Každá investovaná koruna se totiž počítá,“ apeluje televize Nova.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.