Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Na podporu malých podniků. Facebook spouští v Česku nový nástroj

Externí autor23. 4. 202023. 4. 2020

Společnost Facebook v rámci podpory podnikání během koronavirové krize spouští nový nástroj pro malé a střední firmy v České republice. Podniky, které působí na Instagramu, budou moci nyní ve svých Instagram Stories (česky Příběhy) využít takzvanou „food order sticker“ – samolepku s proklikem, jejíž pomocí si mohou zákazníci objednat dovážku jídla.

Koronavirová krize způsobila spoustu problémů nejen jedincům, ale také firmám a podnikům – a to především těm menším. Každý prodaný produkt či poskytnutá služba se dnes počítá a může být dokonce klíčová pro přežití podniku. I proto společnost Facebook přichází s novým nástrojem, který by mohl některým z nich pomoci.

Malé podniky jsou důležitou součástí komunity na Facebooku, řada z nich přitom kvůli krizi způsobené COVID-19 stojí před velkou výzvou. Nový nástroj by jim mohl situaci alespoň částečně usnadnit, zjednodušuje totiž online objednávání jídla – podniky mohou sdílet speciální „samolepku“ na svých profilech a ve svém Příběhu (Story) na Instagramu.

MZ spouští nový komunikační kanál. Na Viberu informuje o pandemii

Jak nástroj funguje? Firmy často využívají Instagram ke komunikaci se zákazníky a informují je například i o tom, jak svůj oblíbený podnik podpořit. Z podobného principu vychází i nová „samolepka“ – zákazník si jejím prostřednictvím může objednat jídlo a podpořit tak svou oblíbenou restauraci, kavárnu, či jiné zařízení. Příběh (Instagram Story) se „samolepkou“ může navíc rovnou přesdílet a ještě více tak rozšířit povědomí o vybraném podniku. Podnikům je k dispozici také obdobné tlačítko s výzvou k akci, které mohou umístit na svůj profil.

Existuje mnoho příkladů, jak malé podniky ze sektoru stravování pomáhají propojovat lidi – od domácích lekcí vaření přes Instagram Live stream až po sdílení zajímavých a srdečných příběhů. Nový nástroj, jenž společnost Facebook v rámci České republiky k dnešnímu dni spouští, tak jen přispěje do série aktivit, kterou mohou zákazníci a uživatelé Instagramu své oblíbené podniky podpořit.

Tato snaha Facebooku podpořit malé a střední podniky není první. Dříve v tomto roce společnost oznámila například vytvoření grantového programu o objemu 100 milionů dolarů, kterým chce pomoci 30 000 malých podniků z celého světa.

×

Po dvaceti letech v T-Mobile a Alze. Šedivá míří do Coca-Coly

Starší článek

VIDEO: Náš dům hoří! Greta představila kampaň Fridays for Future

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více