Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

MZ spouští nový komunikační kanál. Na Viberu informuje o pandemii

Externí autor22. 4. 202022. 4. 2020

Ministerstvo zdravotnictví České republiky spustilo nový komunikační kanál pro informování veřejnosti ohledně globální pandemie COVID-19. Jde o komunitu nazvanou Spolu proti koronaviru, která funguje v rámci populární komunikační platformy Viber.

Cílem komunity je pravidelně informovat ohledně aktuálního dění v období globální pandemie COVID-19 a přinášet občanům důležité informace týkající se aktuálního vývoje v České republice. Komunita bude fungovat jako integrální součást kampaně Spolu proti koronaviru a doplní tak současnou komunikaci na webových stránkách https://koronavirus.mzcr.cz/spolu-proti-koronaviru/ a dalších sociálních sítích.

VIDEO: „Vše podstatné o koronaviru v minutě a půl.“ Ministerstvo vydalo informativní spot

Do komunity se může přihlásit kdokoliv, kdo má na svém zařízení, tedy chytrém telefonu nebo počítači, stáhnutou aplikaci Viber. Pokud aplikaci staženou nemá, bude nejprve přesměrován do Google Play nebo App Store, kde si aplikace bezplatně stáhne. V komunitě budou uveřejňovány nejen příspěvky týkající se současné situace a vládních opatření ke COVID-19, ale také nejrůznější rady pro veřejnost, jak se starat v době pandemie o své zdraví a zahrnuta budou také videa a další materiály. Členové komunity se budou moci zúčastnit anket na nejrůznější témata a vyjádřit tak svůj názor.

Pro aktuální informace ministerstvo občanům doporučuje nadále sledovat webové stránky a sociální sítě Ministerstva zdravotnictví ČR, speciální stránky ministerstva ke koronaviru včetně aplikace k výskytu onemocnění v ČR, dále pak webové stránky a sociální sítě ostatních resortů, případně také stránky Státního zdravotního ústavu, Světové zdravotnické organizace či Evropského centra pro prevenci a kontrolu nemocí.

×

Skanska vytvořila nové pozice. Šéfkou marketingu a komunikace je Wiśniewska

Starší článek

Garnier daruje na boj s koronavirem milion eur. „Podpora je naší povinností“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více