Kategorii Print na Young Lions ovládli Kraus a Krmášek z McCann Prague

2. 4. 2020 14:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kategorie Print soutěže Young Lions 2020 vyhrál Martin Kraus a Roman Krmášek z agentury McCann Prague. Druhé místo získali Jan Říha a František Star Advertia Digital. Třetí místo nebylo uděleno.

Porota vybrala také honorary mention – dvojici Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group.

Kategorie Print byla obsazena patnácti týmy. Odborné porotě předsedal Jacques Massardo (Publicis Group), dále ji tvořili Nicole Lypinska (Cheil Czech & Slovakia), Aleš Polcar (OptismisThjnk) a Martin Charvát (Haze). Z důvodu soutěž probíhala online formou.

Kategorii PR na Young Lions vyhrály Mařasová a Francková z Knowcomm

Zadaním bylo vytvořit inzerát, který pomůže zvýšit povědomí o organizci Dům Ronalda McDonalda, nadačního fondu „Aby rodiny mohli být spolu“. DRMCD pomáhá rodinám dětí se závažným dlouhodobým onemocněním, tím, že staví domy, které těmto rodinám umožní bezplatný přechodný pobyt v těsné blízkosti nemocnic. Inzerát má zároveň pomoci projektu výstavby prvního domu v nemocnici v Motole.

V pondělí byli oceněny soutěžící v kategorii Media, v úterý Digital, ve středu PR, v pátek přijde na řadu poslední kategorie Marketers.

První místo (Kraus a Krmášek z agentury McCann Prague):

2. místo (Jan Říha a František Star z Advertia Digital):

Honorary mention (Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group):

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.