Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Kategorii Print na Young Lions ovládli Kraus a Krmášek z McCann Prague

Redakce MAM2. 4. 20202. 4. 2020

Kategorie Print soutěže Young Lions 2020 vyhrál Martin Kraus a Roman Krmášek z agentury McCann Prague. Druhé místo získali Jan Říha a František Star Advertia Digital. Třetí místo nebylo uděleno.

Porota vybrala také honorary mention – dvojici Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group.

Kategorie Print byla obsazena patnácti týmy. Odborné porotě předsedal Jacques Massardo (Publicis Group), dále ji tvořili Nicole Lypinska (Cheil Czech & Slovakia), Aleš Polcar (OptismisThjnk) a Martin Charvát (Haze). Z důvodu soutěž probíhala online formou.

Kategorii PR na Young Lions vyhrály Mařasová a Francková z Knowcomm

Zadaním bylo vytvořit inzerát, který pomůže zvýšit povědomí o organizci Dům Ronalda McDonalda, nadačního fondu „Aby rodiny mohli být spolu“. DRMCD pomáhá rodinám dětí se závažným dlouhodobým onemocněním, tím, že staví domy, které těmto rodinám umožní bezplatný přechodný pobyt v těsné blízkosti nemocnic. Inzerát má zároveň pomoci projektu výstavby prvního domu v nemocnici v Motole.

V pondělí byli oceněny soutěžící v kategorii Media, v úterý Digital, ve středu PR, v pátek přijde na řadu poslední kategorie Marketers.

První místo (Kraus a Krmášek z agentury McCann Prague):

Young Lions CZ 2020 | Print 07 from YoungLionsCZ

2. místo (Jan Říha a František Star z Advertia Digital):

Young Lions CZ 2020 | Print 15 – 2nd from YoungLionsCZ

Honorary mention (Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group):

Young Lions CZ 2020 | Print 09 from YoungLionsCZ

×

„Ostřejší už není nikdo!“ Startuje ekonomický týdeník Hrot

Starší článek

Toyota v Česku spouští virtuální prohlídku aut. Sází na živý rozhovor prodejce se zákazníkem

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více