Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Kategorii Print na Young Lions ovládli Kraus a Krmášek z McCann Prague

Redakce MAM2. 4. 20202. 4. 2020

Kategorie Print soutěže Young Lions 2020 vyhrál Martin Kraus a Roman Krmášek z agentury McCann Prague. Druhé místo získali Jan Říha a František Star Advertia Digital. Třetí místo nebylo uděleno.

Porota vybrala také honorary mention – dvojici Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group.

Kategorie Print byla obsazena patnácti týmy. Odborné porotě předsedal Jacques Massardo (Publicis Group), dále ji tvořili Nicole Lypinska (Cheil Czech & Slovakia), Aleš Polcar (OptismisThjnk) a Martin Charvát (Haze). Z důvodu soutěž probíhala online formou.

Kategorii PR na Young Lions vyhrály Mařasová a Francková z Knowcomm

Zadaním bylo vytvořit inzerát, který pomůže zvýšit povědomí o organizci Dům Ronalda McDonalda, nadačního fondu „Aby rodiny mohli být spolu“. DRMCD pomáhá rodinám dětí se závažným dlouhodobým onemocněním, tím, že staví domy, které těmto rodinám umožní bezplatný přechodný pobyt v těsné blízkosti nemocnic. Inzerát má zároveň pomoci projektu výstavby prvního domu v nemocnici v Motole.

V pondělí byli oceněny soutěžící v kategorii Media, v úterý Digital, ve středu PR, v pátek přijde na řadu poslední kategorie Marketers.

První místo (Kraus a Krmášek z agentury McCann Prague):

Young Lions CZ 2020 | Print 07 from YoungLionsCZ

2. místo (Jan Říha a František Star z Advertia Digital):

Young Lions CZ 2020 | Print 15 – 2nd from YoungLionsCZ

Honorary mention (Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo ́Mama a Publicis Group):

Young Lions CZ 2020 | Print 09 from YoungLionsCZ

×

„Ostřejší už není nikdo!“ Startuje ekonomický týdeník Hrot

Starší článek

Toyota v Česku spouští virtuální prohlídku aut. Sází na živý rozhovor prodejce se zákazníkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Unilever míří k spravedlivé společnosti, podpoře diverzity …

Společnost Unilever oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které pomohou vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti.
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Novým šéfredaktorem webu eXtra.cz, spadajícího pod vydavatelství Extra Online Media, se od 1. ledna 2021 stal Jan Potměšil. Ve funkci…
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Christina Sulebakk byla dosud šéfkou HBO Europe, hrála zásadní roli při spuštění HBO ve Skandinávii, Španělsku a Portugalsku,…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více