Kategorii Media na Young Lions ovládly Hofmanová a Starinská z Ogilvy

30. 3. 2020 19:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kategorie Media soutěže Young Lions 2020 zná své vítěze. V pondělí za ně byly vyhlášeny Kim Hofmanová a Natalia Starinská z agentury Ogilvy.

Soutěžící dostali za úkol vytvořit kampaň pro Českou obec sokolskou, která má ke cvičení v Sokole motivovat předškolní děti. Úkolem přitom bylo minimálně zdvojnásobit počet dětí účastnících se programu, což představuje 73 000 nových malých cvičenců.

1. místo: Kim Hofmanová (na úvodní fotografii vlevo) a Natalia Starinská.

Na druhém místě skončila dvojice Eva Čechovská a Daniel Trumpich z agentury Wavemaker Czech. Bronzovou příčku obsadili Julija Jermašová a Ervin Kuč z PHD.

2. místo (Eva Čechovská a Daniel Trumpich):

Kategorie Media byla letos v soutěži vůbec nejobsazenější. Utkalo se v ní dohromady 16 týmů. Vzhledem k aktuálním okolnostem souvisejícím s pandemií koronaviru pouze online formou.

3. místo (Julija Jermašová a Ervin Kuč):

Vítěze v kategorii Media vybrala porota, kterou tvořil předseda Jakub Hodboď (ze společnosti Ogilvy), Petr Čech (Havas), Pavel Galík (Omnicom Media Group) a Gert Laubscher (DDB).

Následující dny budou postupně oceněny nejlepší z kategorií Digital, PR, Print a Marketers.

Honorary mention:

Vendula Kolářová & Renata Ondrová (DentsuX):

Jitka Jarošincová & Miriam Juránková (ČSOB):

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.