Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

E.ON podpoří zdravotníky i hasiče v boji proti koronaviru. Jídlem zdarma

Externí autor1. 4. 20201. 4. 2020

Společnost E.ON ve spolupráci s projektem Nesnězeno dodá zdravotníkům, záchranářům a hasičům v nadcházejících týdnech více než dva tisíce porcí jídla zdarma. Chce tím pomoci v práci lidem, kteří se denně perou v první linii s koronavirem. Prvních 80 jídel ve středu dostala brněnská Fakultní nemocnice u sv. Anny. Pomoc zamíří také do  nemocnice v Českých Budějovicích, k brněnským hasičům a zaměstnancům záchranné zdravotnické služby v Brně.

„Hledáme nejrůznější způsoby, jak můžeme pomoci těm, kteří jsou v první linii. Lidé z Nesnězeno přišli se skvělým nápadem, který jsme s nadšením podpořili. Dovážkou jídla zdarma až na pracoviště usnadňujeme život zdravotníkům a hasičům. Zároveň je to ale vítaná pomoc i pro restaurace, které jsou teď na rozvozu jídla v podstatě závislé,“ vysvětluje Martin Záklasník, generální ředitel společnosti E.ON.

Restaurace ve výzvě „Nekašleme na vás“ rozdaly tisíce jídel zdravotníkům či policistům

Jaká jídla kurýr do nemocnice doveze, konzultují organizátoři přímo s koordinátory v daných zařízeních podle toho, co kde zrovna chtějí nebo potřebují. Jídlo pak dobrovolníci vyzvednou v restauraci a zavezou na příslušné místo, kde ho v rukavicích a s rouškou předají. „Komunikace s organizacemi je skvělá. Jsou vděční za každou pomoc a my jim šetříme čas i náklady. Spolupráce funguje na jedničku, vlastně je jen zásobujeme podle instrukcí – jaké jídlo, kolik a kam,“ říká Michaela Gregorová, spoluzakladatelka Nesnězeno.

E.ON se rozhodl pomoci nemocnici v Českých v Budějovicích, nemocnici sv. Anny v Brně, brněnským hasičům a tamní záchranné zdravotnické službě. Celkem těmto organizacím v nadcházejících týdnech ve spolupráci s Nesnězeno dodá přes dva tisíce porcí jídla zdarma. „Kromě finanční pomoci půjčujeme Nesnězenu po dobu trvání této spolupráce i elektromobil, aby rozvážka jídel k podpořeným subjektům byla co nejsnadnější a co nejvíce se přizpůsobila jejich potřebám,“ dodává Vladimíra Glaserová z marketingu E.ONu.

„Děkujeme za dodanou energii. V těchto dnech se takovéto pozornosti hodí víc než kdykoli jindy.“

Zdeněk Marcín, vedoucí oddělení obslužných činností českobudějovické nemocnice

Ohlasy na tuto pomoc jsou pozitivní a zdravotníci ji oceňují. „Jsme za takovou pomoc velmi rádi, šetří našim lidem čas a dodává energii. Bereme to i jako morální podporu, gesto, že v tom nejsme sami. Ten pocit je k  nezaplacení,“ říká Dana Lipovská, tisková mluvčí Fakultní nemocnice u  sv. Anny v Brně. „Děkujeme za dodanou energii. V těchto dnech se takovéto pozornosti hodí víc než kdykoli jindy,“ přidává se také Zdeněk Marcín, vedoucí oddělení obslužných činností českobudějovické nemocnice.

Podpořit personál nemocnic, který bojuje s koronavirem, dobrým jídlem může každý. Stačí si stáhnout do mobilu aplikaci Nesnězeno a v sekci DOBROty koupit oběd (nebo rovnou víc) zdravotníkům. Lidé můžou obdobně podpořit i seniory nebo bezdomovce.

Projekt Nesnězeno je vítězem loňského ročníku E.ON Energy Globe v Česku. Aplikace úspěšně bojuje proti plýtvání jídlem a pomáhá zájemcům koupit se slevou porce jídel, které by restaurace jinak nestihly prodat. Službu už využilo přes sto tisíc uživatelů a zachránit se povedlo na padesát tisíc porcí jídla, které by jinak skončilo v odpadcích.

×

Kategorii PR na Young Lions vyhrály Mařasová a Francková z Knowcomm

Starší článek

Jsme sice Contagious, ale s virem jsme nepočítali, říká Josef Havelka

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více