Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Dobro v době krize. ČT odvysílá další speciální debatu Země v nouzi

Externí autor20. 4. 202020. 4. 2020

Co dobrého se od vypuknutí onemocnění Covid-19 podařilo? Jak se při pomoci pacientům a zdravotníkům zapojila česká veřejnost a odborníci? A jak pandemie koronaviru natrvalo změní svět? Nejen na  tyto otázky odpoví další mimořádná debata Dana Stacha a jeho hostů, Země v nouzi s podtitulem Dobro v době krize. Česká televize ji odvysílá ve čtvrtek 23. dubna od 20:10 na programech ČT1 a ČT24.

Vědecká redakce České televize připravila další díl speciálního pořadu Země v nouzi. „V prvním vydání jsme diskutovali o situaci ve společnosti i o  možných scénářích dalšího vývoje a hledání léku. Tentokrát se chceme zaměřit hlavně na to, co dobrého se v době krize povedlo. Do vysílání se zapojí vědci, zdravotníci i veřejnost. Budeme se bavit o vědě i o tom, kde pomáhají lidé,“ říká moderátor pořadu Daniel Stach.

„Hledáme cesty, aby bylo méně nejistoty.“ Deník E15 vysílá nový diskusní pořad

Pozvání k diskuzi přijali: Blanka Říhová, imunoložka z Mikrobiologického ústavu Akademie věd ČR, Robert Lischke, přednosta III. chirurgické kliniky Fakultní nemocnice v Motole, Jan Konvalinka, biochemik z Ústavu organické chemie a biochemie Akademie věd ČR, Vojtěch Petráček, rektor ČVUT, Josef Průša, český vývojář 3D tiskáren a Ondřej Ulrych, staniční sestra Kliniky anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny Všeobecné fakultní nemocnice a 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy.

Pozvaní experti vysvětlí, jak vypadá boj s koronavirem z „první linie“, jak karanténní opatření ovlivňují běžný chod nemocnic, jak se koordinuje pomoc s testováním i to, jak se z plastové lahve a  potápěčských masek vyrábí ochranné pomůcky, tisknou štíty a přemýšlí nad životem s virem.

„Chceme se zaměřit na čtyři klíčové oblasti. Co dobrého se povedlo, co všechno udělala veřejnost a vědci, jak pomáhají zdravotníci a jaká budoucnost je před námi. Chceme ukázat i každodenní hrdiny, lidi, kteří pomáhají a dělají vše, co je v jejich silách. Někteří šijí roušky, vozí nákupy potřebným nebo venčí staršímu sousedovi psa. Žádná pomoc totiž není malá a zapojit se může opravdu každý,“ dodává dramaturgyně pořadu Pavlína Sedlářová.

Hosté budou odpovídat i na otázky, jak nás karanténa a nemoc mění, na jaký svět se připravit a co potřebujeme, aby se ještě v nejbližší době povedlo. Chybět nebude ani typicky český humor, kterému ani koronavirus neunikl.

Debatu odborníků Země v nouzi – dobro v době krize uvidí diváci ve čtvrtek od 20:10 hodin na programech ČT1 a ČT24.

×

Soukupův Týden se změnil v měsíčník. Periodicitu mění i časopis Exkluziv

Starší článek

Příkazy, inkasa či zjištění zůstatku. Klienti banky více využívají ověřování hlasem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

AlzaBoxy budou dostupné u 50 čerpacích stanic OMV

Alza rozšiřuje spolupráci s OMV. Nově budou AlzaBoxy dostupné už na třetině čerpacích stanic OMV v Česku. Zákazníkům to přinese jednodušší bezkontaktní…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více