Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Ceny Lemur znají finalisty. Slavnostní večer se uskuteční online

Jakub Křešnička30. 4. 202030. 4. 2020

Patnáctý ročník oborové soutěže Lemur, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), představil finalisty. Vítězové z nich budou vybráni během historicky prvního online vyhlašování 11. června, slavnostním večerem bude provázet herec a moderátor Mikuláš Křen.

Na takzvaný shortlist se probojovalo 135 prací a 10 tiskových mluvčích – nejvyšší počet nominací připadá na agentury Ogilvy (26), AMI Communications (16) a Bison & Rose (12). Finalisté vzešli z prvního kola hodnocení, kam bylo přijato 243 přihlášek (i v tomto případě dominovala agentura Ogilvy s 33 projekty, následovala agentura AMI Communications s 29 a Bison&Rose s 25).

Retail Summit bude online. „Ukážeme trendy, které přetrvají i po pandemii“

Hodnotilo je osm komisí složených ze šedesátky odborníků na public relations a komunikaci. Formát hodnocení projektů byl v důsledku preventivních opatření vlády pozměněn a přesunul se do online prostředí. „Kvalita hodnocení nebyla nijak narušena. Využili jsme moderní technologie a porotci hlasovali a v interaktivní diskusi v rámci druhého kola prostřednictvím videokonferencí hodnotili přihlášené projekty online,“ uvedl Michal Hoblík, člen výkonné rady APRA, který je zodpovědný za soutěž Lemur.

V každé z celkem 27 kategorii budou z pětice nominovaných finalistů vyhlášena první tři místa. „Udělíme i ocenění Absolutnímu vítězi, cenu za přínos oboru public relations a také vyhlásíme dva nejlepší tiskové mluvčí. Mluvčího státní správy a mluvčího soukromého sektoru,“ doplnil Hoblík.

Profesní soutěž je Lemur – Česká cena za Public Relations vyhlašuje od roku 2006 Asociace Public Relations (APRA). Je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům. Oceňovány jsou projekty realizované v období roku 2019 až do února 2020, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

V loňském 14. Ročníku soutěže se absolutním vítězem stal projekt „Nejsem na odpis – boj za úhradu moderní léčby“ vytvořený agenturou Creative Adison pro společnost Onko Unie (získal i první místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor a druhé místo v kategorii Sólokapr/Media placement). Bodoval v konkurenci dalších 123 soutěžících, kteří podali celkem 251 přihlášek do 22 kategorií. Cenu za přínos oboru Public Relations si odnesl Václav Pavelka.

Loni z PR agentur bodovala nejvíce Ogilvy s deseti oceněními, která podala i nejvíce přihlášek (39). O druhou příčku se dělí agentury a Bison & Rose a Ewing Public Relations s šesti umístěními, těsně následovány agenturou AMI Communications s pěti trofejemi.

SHORTLIST 2020

*projekty jsou řazeny náhodně, nikoli podle pořadí uděleného porotou

×

VIDEO: Staropramen reaguje na krizi, Budvar propaguje nový ležák

Starší článek

Erotické zboží, květiny či čokolády. Jak První máj mění nákupy Čechů v e-shopech?

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více