Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: T-Mobile
Sport

„Rozchod v dobrém.“ Za koncem T-Mobilu u fotbalové reprezentace je prý nová strategie

Ondřej Kopřiva13. 3. 202013. 3. 2020

Společnost T-Mobile vyvrátila spekulace, že by motivem k ukončení generálního partnerství u fotbalové reprezentace byly některé negativní jevy z prostředí tohoto sportu v České republice. Oba subjekty se rozchází po 22 letech.

„Jednalo se o rozhodnutí v souvislosti s novou komunikační strategií, kterou jsme uvedli v život v druhé polovině loňského roku. Jako firma se vyvíjíme i v oblasti sponzoringu,“ ujistil pro MaM.cz Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile Czech Republic.

Fotbalová asociace ČR byla o chystaném konci spolupráce informována před několika měsíci, a aktuální vyjádření od T-Mobile ji tak nepřekvapilo. „Měli jsme čas se na tuto situaci připravit. I to naznačuje korektní spolupráci. Rozcházíme se v dobrém,“ říkl MaM.cz tiskový mluvčí reprezentace Petr Šedivý.

FAČR jedná s dalšími subjekty

Ten zároveň potvrdil, že vedení FAČR jedná v současnosti s několika zájemci, kteří by poskytovatele telekomunikačních služeb na pozici generálního partnera reprezentace mohli nahradit. Bližší informace budou k dispozici až po podpisu smlouvy a Šedivý vyjednávání dále nechtěl komentovat. Jisté je, že u týmu zůstává nadále portfolio partnerů včetně značky Puma či Staropramenu, jehož pivo se na domácích zápasech národního týmu bude točit až do roku 2022.

T-Mobile po Euru skončí jako generální partner fotbalové reprezentace. "Je čas posunout se dále"

Generální partnerství společnosti T-Mobile u fotbalové reprezentace skončí po letošním Euru. Konání šampionátu v červnu a červenci je však kvůli postupující epidemii koronaviru SARS-CoV-19 a souvisejícím bezpečnostním opatřením nejisté. „Doufáme, že se Euro uskuteční a že čeští fotbalisté na něm budou úspěšní. Na aktivity spojené s fotbalovým šampionátem se letos plně soustředíme, zároveň budeme pokračovat v našem partnerství s olympijským týmem a českým florbalem,“ upřesnil Bóna.

„Patrně každý fotbalový fanoušek má doma minimálně jeden dres s logem T-Mobile na prsou“

Forma spolupráce mezi českou fotbalovou reprezentací a společností T-Mobile a doprovodné aktivity se za 22 let vyvíjely. „Dříve nám hodně záleželo na vysoké vizibilitě, která souvisela s tím, jak dostat do  podvědomí českých zákazníků značku T-Mobile. Patrně každý fotbalový fanoušek má doma minimálně jeden dres s logem T-Mobile na prsou,“ vypočítává Bóna. Například při mistrovství světa v Německu v roce 2006 bylo těchto dresů připraveno 100 000.

Výraznou společnou aktivitou bylo i spuštění projektu Fotbal v srdci, jehož cílem bylo motivovat fanoušky, aby posílali reprezentantům autentické vzkazy. Do projektu se podařilo zatím zapojit téměř 2500 „srdcařů“.

Zavřít reklamu
iStock

„Nevíme o eventech, které by se nerušily.“ V Česku byl kvůli výskytu koronaviru vyhlášen nouzový stav

Starší článek

Ministerstvo spustilo stránky o koronaviru. „Nespoléhejte na informace ze sociálních sítí,“ vyzval Vojtěch

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.