Foto: T-Mobile

„Rozchod v dobrém.“ Za koncem T-Mobilu u fotbalové reprezentace je prý nová strategie

13. 3. 2020 13:03

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Společnost T-Mobile vyvrátila spekulace, že by motivem k ukončení generálního partnerství u fotbalové reprezentace byly některé negativní jevy z prostředí tohoto sportu v České republice. Oba subjekty se rozchází po 22 letech.

„Jednalo se o rozhodnutí v souvislosti s novou komunikační strategií, kterou jsme uvedli v život v druhé polovině loňského roku. Jako firma se vyvíjíme i v oblasti sponzoringu,“ ujistil pro MaM.cz Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile Czech Republic.

Fotbalová asociace ČR byla o chystaném konci spolupráce informována před několika měsíci, a aktuální vyjádření od T-Mobile ji tak nepřekvapilo. „Měli jsme čas se na tuto situaci připravit. I to naznačuje korektní spolupráci. Rozcházíme se v dobrém,“ říkl MaM.cz tiskový mluvčí reprezentace Petr Šedivý.

FAČR jedná s dalšími subjekty

Ten zároveň potvrdil, že vedení FAČR jedná v současnosti s několika zájemci, kteří by poskytovatele telekomunikačních služeb na pozici generálního partnera reprezentace mohli nahradit. Bližší informace budou k dispozici až po podpisu smlouvy a Šedivý vyjednávání dále nechtěl komentovat. Jisté je, že u týmu zůstává nadále portfolio partnerů včetně značky Puma či Staropramenu, jehož pivo se na domácích zápasech národního týmu bude točit až do roku 2022.

T-Mobile po Euru skončí jako generální partner fotbalové reprezentace. "Je čas posunout se dále"

Generální partnerství společnosti T-Mobile u fotbalové reprezentace skončí po letošním Euru. Konání šampionátu v červnu a červenci je však kvůli postupující epidemii koronaviru SARS-CoV-19 a souvisejícím bezpečnostním opatřením nejisté. „Doufáme, že se Euro uskuteční a že čeští fotbalisté na něm budou úspěšní. Na aktivity spojené s fotbalovým šampionátem se letos plně soustředíme, zároveň budeme pokračovat v našem partnerství s olympijským týmem a českým florbalem,“ upřesnil Bóna.

„Patrně každý fotbalový fanoušek má doma minimálně jeden dres s logem T-Mobile na prsou“

Forma spolupráce mezi českou fotbalovou reprezentací a společností T-Mobile a doprovodné aktivity se za 22 let vyvíjely. „Dříve nám hodně záleželo na vysoké vizibilitě, která souvisela s tím, jak dostat do  podvědomí českých zákazníků značku T-Mobile. Patrně každý fotbalový fanoušek má doma minimálně jeden dres s logem T-Mobile na prsou,“ vypočítává Bóna. Například při mistrovství světa v Německu v roce 2006 bylo těchto dresů připraveno 100 000.

Výraznou společnou aktivitou bylo i spuštění projektu Fotbal v srdci, jehož cílem bylo motivovat fanoušky, aby posílali reprezentantům autentické vzkazy. Do projektu se podařilo zatím zapojit téměř 2500 „srdcařů“.

Foto: T-Mobile

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Ondřej Kopřiva

Další zajímavé čtení