

„Rozchod v dobrém.“ Za koncem T-Mobilu u fotbalové reprezentace je prý nová strategie
Společnost T-Mobile vyvrátila spekulace, že by motivem k ukončení generálního partnerství u fotbalové reprezentace byly některé negativní jevy z prostředí tohoto sportu v České republice. Oba subjekty se rozchází po 22 letech.
„Jednalo se o rozhodnutí v souvislosti s novou komunikační strategií, kterou jsme uvedli v život v druhé polovině loňského roku. Jako firma se vyvíjíme i v oblasti sponzoringu,“ ujistil pro MaM.cz Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile Czech Republic.
Fotbalová asociace ČR byla o chystaném konci spolupráce informována před několika měsíci, a aktuální vyjádření od T-Mobile ji tak nepřekvapilo. „Měli jsme čas se na tuto situaci připravit. I to naznačuje korektní spolupráci. Rozcházíme se v dobrém,“ říkl MaM.cz tiskový mluvčí reprezentace Petr Šedivý.
FAČR jedná s dalšími subjekty
Ten zároveň potvrdil, že vedení FAČR jedná v současnosti s několika zájemci, kteří by poskytovatele telekomunikačních služeb na pozici generálního partnera reprezentace mohli nahradit. Bližší informace budou k dispozici až po podpisu smlouvy a Šedivý vyjednávání dále nechtěl komentovat. Jisté je, že u týmu zůstává nadále portfolio partnerů včetně značky Puma či Staropramenu, jehož pivo se na domácích zápasech národního týmu bude točit až do roku 2022.
Generální partnerství společnosti T-Mobile u fotbalové reprezentace skončí po letošním Euru. Konání šampionátu v červnu a červenci je však kvůli postupující epidemii koronaviru SARS-CoV-19 a souvisejícím bezpečnostním opatřením nejisté. „Doufáme, že se Euro uskuteční a že čeští fotbalisté na něm budou úspěšní. Na aktivity spojené s fotbalovým šampionátem se letos plně soustředíme, zároveň budeme pokračovat v našem partnerství s olympijským týmem a českým florbalem,“ upřesnil Bóna.
„Patrně každý fotbalový fanoušek má doma minimálně jeden dres s logem T-Mobile na prsou“
Forma spolupráce mezi českou fotbalovou reprezentací a společností T-Mobile a doprovodné aktivity se za 22 let vyvíjely. „Dříve nám hodně záleželo na vysoké vizibilitě, která souvisela s tím, jak dostat do podvědomí českých zákazníků značku T-Mobile. Patrně každý fotbalový fanoušek má doma minimálně jeden dres s logem T-Mobile na prsou,“ vypočítává Bóna. Například při mistrovství světa v Německu v roce 2006 bylo těchto dresů připraveno 100 000.
Výraznou společnou aktivitou bylo i spuštění projektu Fotbal v srdci, jehož cílem bylo motivovat fanoušky, aby posílali reprezentantům autentické vzkazy. Do projektu se podařilo zatím zapojit téměř 2500 „srdcařů“.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

