Foto: Ralf Roletschek / roletschek.at

T-Mobile po Euru skončí jako generální partner fotbalové reprezentace. „Je čas posunout se dále“

9. 3. 2020 16:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost T-Mobile po mistrovství Evropy ve fotbale skončí jako generální partner Fotbalové asociace České republiky (FAČR). Kdo ji nahradí, oznámí FAČR v následujících týdnech či měsících.

„Bylo to dlouhé a oboustranně prospěšné partnerství, za které je zapotřebí poděkovat. O možnosti skončit jsme se dozvěděli už před několika měsíci, a tak nás konečné rozhodnutí nepřekvapilo,“ řekl předseda FAČR Martin Malík.

Partnerství T-Mobile a české fotbalové reprezentace trvalo od roku 1998.

„I toto končící spojení ukázalo, jak významné může partnerství u české reprezentace být“

„Stáli jsme po boku české reprezentace déle než dvě dekády, ať už se dařilo, či nikoliv,“ poznamenal Juraj Bóna, manažer značky a marketingové komunikace T-Mobile. „Sedmý postup na EURO v řadě symbolicky uzavře naši spolupráci. Máme hluboko v srdci český fotbal, emoce, které přináší, jak dokáže spojit a nadchnout fotbalové fanoušky od Aše po Jablunkov. Zároveň ale cítíme, že je čas posunout se dále.“

„Troufám si říct, že i toto končící spojení ukázalo, jak významné může partnerství u české reprezentace být. T-Mobile byl díky národnímu týmu u těch nejvýznamnějších fotbalových akcí a my naopak cítili významnou podporu. Věřím, že podobně prospěšné to pro obě strany bude i s novým generálním partnerem,“ dodal Malík z FAČR.

Foto: Ralf Roletschek / roletschek.at

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.