Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Český rozhlas
Média

Český rozhlas přizpůsobuje program. Do vysílání zařadil speciály „z karantény“

Externí autor23. 3. 202024. 3. 2020

Český rozhlas v návaznosti na aktuální opatření související s epidemií koronaviru zařadil do vysílání pořady určené posluchačům všech věkových kategorií, které nabídnou odborné poradenství, vzdělávání i zábavu. Záznamy odvysílaných pořadů nebo speciální podcasty jsou posluchačům k dispozici na audioportálu mujRozhlas.

„Ve vysílání Českého rozhlasu se kromě aktuálního zpravodajství snažíme klást důraz i na formáty, které posluchačům všech věkových kategorií pomáhají veškerá mimořádná opatření zvládat. Zařadili jsme proto nejen pořady vzdělávacího a informačního charakteru, ale i nové zábavné formáty, které mohou pomoci posluchačům v rozptýlení během jejich pobytu doma,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.

  • Roušky nás baví

Stanice Český rozhlas Dvojka zařadila interaktivní speciál S vámi v karanténě, v rámci kterého se mohou posluchači svěřit se svými pocity i požádat o pomoc. V Zápiscích z karantény se se svými zážitky svěřuje Halina Pawlovská a pořad Kolotoč se proměnil na prostor pro vzkazy a poděkování všem, kteří aktuálně pomáhají. Na vlnách Dvojky také probíhá soutěž s Lucií Bílou o nejlepší vlastnoručně vyrobenou roušku s názvem Roušky nás baví. Několikanásobná zlatá slavice se zavázala, že osobně vybere nejkreativnější posluchačskou roušku a dotyčnému věnuje vlastnoručně vyrobený kousek.

Informace v době krize: Češi nejvíce čerpají ze zpravodajství ČT

Český rozhlas Vltava nabídne posluchačům to nejlepší z české literární klasiky. Ve znamenitém podání předních českých herců se mohou posluchači těšit na Markétu Lazarovou Vladislava Vančury, Povídky malostranské Jana Nerudy nebo Český snář Ludvíka Vaculíka. Neomezený poslech Čtenářského deníku zase ocení děti školou povinné.

Regionální stanice Českého rozhlasu spustily speciální programovou řadu

Programovou řadu regionálních stanic Českého rozhlasu Společně to zvládneme tvoří aktuálně tři speciální formáty. Vzájemný kontakt mezi posluchači napříč celou republikou, kteří nemají vždy přístup na internet a sociální sítě, poskytne každý všední den mezi 9. a 10. hodinou dopolední pořad Na klidné vlně se Zdeňkem Junákem. Praktické rady a doporučení, jak minimalizovat riziko nákazy koronavirem, poskytne servisní rubrika Desatero bezpečného chování pro seniory, která poběží každý den od 5 do 19 hodin každou hodinu.

  • Radio Wave

Denně od 5. do 19. hodiny budou regionální stanice Českého rozhlasu vysílat také písničková poděkování Děkujeme do první linie. Každá poslední písnička v hodině bude i s poděkováním věnována všem pracovníkům, kteří se o občany České republiky v době ohrožení koronavirem starají v první linii.

Nové formáty pro mladé publikum i školní vysílání pro nejmenší posluchače

Radio Wave zveřejnilo první pop up podcast Českého rozhlasu s názvem Samotka. Na minutová audia, ve kterých posluchači i známé osobnosti shrnují zážitky v době pandemie, reaguje terapeut Jan Vojtko. Pro mladé publikum je dále připravena série bytových koncertů Karanténa Session, které dočasně nahradí Radio Wave Studio Session. Od pondělí 23. března odstartuje také série Paternoster Session. Historickým rozhlasovým výtahem se tentokrát projeli Ben Cristovao, Viah, Tea Sofia, Edův Syn a Amelie Siba. Na aktuální situaci pak reaguje pět nových pop up formátů, mezi které patří například rubrika v podobě zábavných telefonátů s celebritami Brambora s vejcem, který moderují Ivana Veselková a Aleš Stuchlý, nebo audiodeník Karanténa Zuzany Fuksové.

  • Skoro školní vysílání z pokojíčku Vendy, Fráni

Rádio Junior, stanice Českého rozhlasu pro nejmenší posluchače, zařadilo speciální hodinu pro děti 1. stupně základních škol. Nový pořad s názvem Skoro školní vysílání z pokojíčku Vendy, Fráni vzdělává v českém jazyce, prvouce, přírodovědě nebo vlastivědě. Audioportál mujRozhlas.cz si pro nejmenší děti a školáky připravil speciální stránku Pro děti, kde posluchači najdou výběr ze současných i archivních pohádek, dobrodružné četby na pokračování a seriálů. Speciální sekce je pak věnována čtenářskému deníku a obsahu pro chytré hlavy. Právě tam najdou školáci zajímavé reportáže o přírodě, sportu, vědě, ale také poslech o častých chybách v češtině.

Vybrané pořady lze poslouchat celý měsíc

Pro posluchače stanic Český rozhlas Dvojka, Český rozhlas Vltava, Rádia Junior a uživatele mujRozhlas.cz jsou nově vybrané aktuální četby k dispozici na jednotlivých webech stanic a aplikacích k dispozici po celý měsíc.

Každý den od 17:30 najdou posluchači na FB stránce mujRozhlas stream exkluzivního archivního obsahu nebo výběr z nejpopulárnějších kousků čtenářského deníku.

×

Vodafone spustil novou digitální televizi. Nabízí přes 130 programů

Starší článek

Organizátory bežeckých akcí „dusí“ pandemie, sponzoři zůstávají

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více