Foto: piafawards.com

Mezinárodní festival reklamy PIAF už příští rok nebude

22. 8. 2019 10:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní festival reklamy PIAF se příští rok už neuskuteční. Končí tak i spolupráce se společností Blue Events na konferenci Communication Summit. PIAF tak završil desetiletí existence, během kterého přivedl do Prahy řadu světových tvůrců.

Mezinárodní festival založil Martin Štěpánek, někdejší ředitel a spolumajitel skupiny Publicis v České republice. Podle prohlášení organizátorů se formát festivalu PIAF vyčerpal. Především v souvislosti s převisem nabídky konferenčních aktivit a proměnou zájmu odborné veřejnosti s důrazem na efektivitu. Podle vyjádření zástupců PIAF už k zásadní rekonstrukci chyběla motivace.

„Chci poděkovat všem partnerům a přátelům, kteří PIAFu pomáhali a podporovali jej. Věřím, že pro řadu mých bývalých kolegů v branži byla účast v soutěži, porotě nebo na konferencích profesionálně přínosná,“ říká Martin Štěpánek.

Nepřehlédněte:
Accenture zpřístupnil obsah festivalu Cannes Lions

V České republice tak budou příležitostí pro srovnání nadále akce národního rozsahu jako jsou ADC Creative Awards, EFFIE, Zlatá pecka soutěže specializované na jednotlivé komunikační disciplíny.

Prague International Advertising Festival se poprvé konal v roce 2010 na pražském Žofíně. Konference PIAF se profilovala na specifických tématech, jako byl například sportovní marketing nebo komunikace státu, která přednášeli zahraniční řečníci.

Kreativní soutěž pořádal PIAF do roku 2017. V posledních dvou letech spolupořádal průřezovou konferenci Communication Summit společně se společností Blue Events. Mezi osobnostmi, které přijeli do Prahy na PIAF, nechyběli Jean Marie Dru, Michael Conrad, Eric Scheufler, Alexander Schill, Ben Tollet a další .

Foto: piafawards.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.