Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Accenture zpřístupnil obsah festivalu Cannes Lions

Redakce MAM16. 8. 201919. 8. 2019

#DigitalDoggyBag od Accenture Interactive je nyní k dispozici i těm, kteří se festivalu v Cannes nezúčastnili a poskytuje shrnutí rozhovorů, trendů a informací o vítězích z Cannes Lions.

Poprvé ve festivalové historii Cannes Lions a Accenture Interactive se svou agenturou Experience Agency, zpřístupnili exkluzivní festivalový obsahu roku 2019 ve formě tzv. Digital Doggy Bag, celému kreativnímu odvětví. V tzv. ´Week in Review´se Digital Doggy Bag již těší popularitě. Cannes Lions a Accenture Interactive nyní sdílí klíčové poznatky a postřehy z 66. ročníku mezinárodního festivalu kreativity Cannes Lions, aby si je mohl užít každý.

Cannes Lions spolu s Accenture Interactive zveřejnili oficiální festivalový Week in Review, a aktivovali svůj Digital Doggy Bag všem delegátům a držitelům digitálního pasu. Sledovat je možné šest editovatelných a upravitelných platforem s tématy. Je zpřístupněno 6 tematických okruhů včetně rozhovorů, trendů a předávání cen. Tento souhrnný balíček původního obsahu zahrnuje neocenitelné poznatky, trendy a vrcholné okamžiky z Cannes. Je navržen tak, aby si ti, kteří si jej budou prohlížet, udělali obrázek o nejlepších nápadech v globální kreativitě.

Psali jsme:
Průzkum: Ve spotřebitelských soutěžích markeťáci prohrávají

Philip Thomas, předseda Cannes Lions řekl: „ Digital Doggy Bag umožňuje účastníkům sdílet po události to nejlepší z obsahu pětidenního programu s týmy po celém světě a ukázat jim to, co pro ně může být neocenitelnou zkušeností. Jsme nadšeni, že nyní tyto poznatky můžeme zpřístupnit všem. Není pochyb o tom, že každý lépe pochopí, jak si naše odvětví stojí.“

„Tento skvělý rok na Cannes Lions pro nás jako agenturu představuje výsledek dlouhodobé strategické investice do růstu našich kreativních dovedností a rozvíjení zkušeností. Jde o dosud největší prezentaci na festivalu a jsme vděčni za tak dobré přijetí v rámci oboru,“ řekl Brian Whipple, CEO Accenture Interactive. „Digital Doggy Bag jsme vymysleli proto, aby mohl každý sdílet zážitky a zkušenosti z této události, a získat tak cenné poznatky, které může po návratu sdílet se svými kolegy.”

Zavřít reklamu

Český ženský fotbal má novou vizuální identitu

Starší článek

Pivního someliéra, prosím!

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Stát investuje do strategické komunikace nejméně v historii

Objem veřejných zakázek do komunikace klesl v prvním pololetí o 45 procent. Podle odborníků za APRA a AKA je to nebezpečný trend.
17. 8. 202217. 8. 2022
Marketing

Bez dat u nás nepadne žádné rozhodnutí

Nástroje pro virtuální zkoušení produktů zvyšují konverzi až o 150 procent, říká Jan Los z L’Oréal.
16. 8. 202217. 8. 2022
Marketing

Na marketing pro startupy a krypto se chce zaměřit Pickerly

Pražská agentura Pickerly se chce zaměřit na klienty z oblastí startupů a kryptoměn. Pickerly se podílí například na probíhajícím globálním renamingu české…
16. 8. 202216. 8. 2022
Marketing

Kampaň na podporu očkování odstartovala. Zatím jen na sítích

Ministerstvo zdravotnictví spustilo rezervace pro očkování druhou posilovací dávkou. Společně s tím odstartovalo letní fázi kampaně na jeho podporu. Heslem…
16. 8. 202216. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.