Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Netflix
Newsletter

Netflix testuje mobilní hry v aplikaci. Zatím jen v Polsku

Pavel Hejkrlík30. 8. 202129. 8. 2021

Streamovací služba Netflix spustila testování mobilních her v rámci své aplikace pro Android pro uživatele služby v Polsku. Při spuštění si předplatitelé budou moci vyzkoušet dvě hry „Stranger Things: 1984“ a „Stranger Things 3“.

Předplatitelé je najdou v aplikaci Netflixu, ale stále budou přesměrováni na obchod Google Play k dokončení instalace. K hraní budou muset potvrdit své přihlašovací údaje z Netflixu. Společnost již léta rozšiřuje své investice do her a vidí potenciál širšího zábavního světa, který navazuje na její nejoblíbenější pořady. Na herní konferenci E3 v roce 2019 Netflix podrobně popsal řadu herních integrací napříč populárními platformami, jako jsou Roblox a Fortnite, a právě plány na uvedení nových her „Stranger Things“ na trh.

Přečtěte si také:
Užaslí mimozemšťané. Netflix v nové kampani vypráví příběhy našeho světa

„Je to ještě velmi, jsme v počáteční fázi a budeme usilovně pracovat na tom, abychom v následujících měsících poskytli co nejlepší zážitek s našim přístupem bez reklam a bez dodatečných nákupů v aplikacích k hraní her,“ řekl ke spuštění pilotu mluvčí Netflixu. Na mobilních zařízeních Netflix spolupracuje s herním studiem BonusXP se sídlem v Allenu v Texasu. Do týmu už získal Netflix letos těžkou váhu, z Facebooku přišel manažer Mike Verdu, který tam měl na starosti oblast rozšířené a virtuální reality a dříve pracoval například pro známé vývojáře her Electronic Arts, Zynga nebo Atari.

Oblast videoher je v rámci celého segmentu zábavy nejrychleji rostoucí kategorií, globálně tvoří její tržby více než součet příjmů pro filmový či hudební průmysl dohromady. Do gamingu více investují ostatně i giganti jako Google, Amazon nebo Microsoft.

Zavřít reklamu

KVIFF: Nespresso podporuje filmařské talenty

Starší článek

Cokoliv může být znamení změnit práci, říká Jobs.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Videoformáty a RTB

Jaké jsou výhody využití videa při „real-time biddingu“ a následného oslovení uživatelů.
15. 8. 202212. 8. 2022
Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.