Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: YouTube
Newsletter

Užaslí mimozemšťané. Netflix v nové kampani vypráví příběhy našeho světa

Pavel Hejkrlík29. 7. 202128. 7. 2021

Streamovací společnost Netflix spustila novou globální brandovou kampaň. Ufoni v ní z vesmírné lodi díky naladěným pořadům z Netflixu pozorují lidské příběhy.

V rámci probíhající olympiády a většího pocitu sounáležitosti uvedla streamovací společnost Netflix nový spot “Všechny světové příběhy jsou na Netflixu,” který režíroval Robert Stromberg. V něm kouká mimozemšťan na záběry ze Země dokud se neobjeví logo Netflixu a jeho zásoba pořadů. Zvědavý ufon zmáčkne přehrát a následně vidí scény z originální produkce společnosti v podobě Dámského gambitu, Stranger Things nebo seriálu Bridgertonovi. Postupně se k němu přidávají další zvědaví členové intergalaktické lodi a díky pořadům začínají lépe chápat lidstvo a jeho počínání.

Netflix hledá vzhledem k faktu, že výrazný růst v rámci streamingových služeb se nástupem konkurence výrazně zpomalil, další příjmové kanály v rámci služeb, které by své více než 200 milionové základně předplatitelů mohl přinést, stejně jako se agresivně pokusit získat nové. A nedávno proto oznámil, že chce výrazněji investovat do oblasti počítačových her a gamigu. Z Facebooku už přišel manažer Mike Verdu, který tam měl na starosti oblast rozšířené a virtuální reality a dříve pracoval například pro známé vývojáře her Electronic Arts, Zynga nebo Atari.

Zavřít reklamu

Festival nejsou jen tři dny v roce

Starší článek

PPF chce být díky nové akvizici lídrem v lukrativním segmentu pronájmu lodí

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Videoformáty a RTB

Jaké jsou výhody využití videa při „real-time biddingu“ a následného oslovení uživatelů.
15. 8. 202212. 8. 2022
Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.