Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Golden Drum
Newsletter

Mladí kreativci mají na přihlášky do Young Drummers dva měsíce

Jakub Křešnička12. 7. 202111. 7. 2021

Mezinárodní festival Golden Drum ocení vítěze z řad mladých talentů částkou 1000 eur za video propagující Slovinsko jako místo aktivních dovolených.

Po roční pauze se mohou i mladí kreativci do třiceti let účastnit festivalu Golden Drum. Ve speciální soutěži Young Drummers mají za úkol vytvořit video či sérii krátkých spotů s tématem „Slovenia, the land of active holidays“. Termín pro přihlášky je 1. září a poplatek činí 25 eur bez DPH.

Práce by měly ukazovat Slovinsko jako destinaci plnou přírodních krás, které vybízejí k unikátním zážitkům a aktivitám. Úspěšné práce budou použity na sociálních sítích profilů Feel Slovenia, které spadají pod Slovinské sdružení cestovního ruchu (Slovenian Tourist Board), jež je partnerem soutěže. Vítěz obdrží cenu 1000 eur, bude mít šanci odprezentovat svůj projekt 13. října na virtuálním festivalu Golden Drum a obdrží ocenění během galavečera 15. října.

Porotě Young Drummers předsedá Suvi Lähde, výkonná kreativní ředitelka SEK/Grey z Finska. „Letos se budeme spolu s váženými kolegy z poroty dívat po kreativních řešeních, která prolomí bloky zažitých vzorců a budou mít dopady mířící za krátkodobé obchodní cíle. Tím chceme mladým profesionálům poskytnout odrazový můstek pro to, aby vynikli v oboru a dostali šanci utvářet budoucnost kreativity,“ uvedla Lähde, jíž v porotě doplní například Aleksandr Dobrokotov, kreativní ředitel agentury DADA a aktivista na sociálních sítích z Ruska, Ana Savšek, šéfka oddělení pro digitální obsah ve Slovenian Tourist Board, Sergio Spaccavento, partner a šéf kreativy italské Conversion E3 a Barbara Zmrzlikar, vedoucí oddělení výzkumu, vývoje, inovací a evropských projektů ve Slovenian Tourist Board.

PSALI JSME
Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Zároveň se blíží i finální uzávěrka hlavní soutěže festivalu 27. ročníku Golden Drum. Je už zhruba za měsíc – 13. srpna. Přihlašovat je možné projekty za dvouleté období. Tedy ty, které se objevily se mezi 1. lednem 2019 a 1. zářím 2021. Mimo jiné přibyly nové skupiny kategorií – Kreativní efektivita, E-commerce a m-commerce, komunita a využití zkušeností, Byznysová řešení, Inovativní řemeslo, Zdraví a wellnnes, Sport, popkultura a umění.

Gala, na němž budou 15. října všechna ocenění rozdána, bude zlatým finálním hřebem festivalu, který celkově trvá tři dny, probíhá online a je přístupný zdarma. Prvnímu dni (13. října) pořadatelé přezdívají Kreativní akcelerátor, jehož součástí budou workshopy určené kreativcům do 30 let věku. Další den je pak věnovaný prezentacím, kulatým stolům a rozhovorům s mezinárodními řečníky, kteří rozeberou témata hýbající světem marketingu.

Zavřít reklamu

Po 18 letech nové PR, T-Mobile si vybral FYI Prague a Katz83

Starší článek

Poradenské služby buduje skupina Etnetera prostřednictvím nové firmy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Videoformáty a RTB

Jaké jsou výhody využití videa při „real-time biddingu“ a následného oslovení uživatelů.
15. 8. 202212. 8. 2022
Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.