Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Publicis Groupe
Newsletter

Agenturní sítě se chlubí ekonomickými výsledky

Jakub Křešnička26. 7. 202125. 7. 2021

Publicis, Interpublic i Omnicom hlásí růsty, které umazávají ztráty způsobené pandemií. Ještě se pochlubí WPP a Dentsu.

Všechny agenturní sítě, které dosud oznámily své ekonomické výsledky za letošní první pololetí, si pochvalují růsty. „Nejen, že jsme vynahradili tržby ztracené v roce 2020, ale všechna naše KPI z prvního pololetí překonala i rok 2019,“ uvedl Arthur Sadoun, šéf Publicis Groupe (na úvodní fotografii). Například během druhého letošního čtvrtletí skupina zaznamenala organický růst o 17,1 procenta, což byl bez ohledu na pandemii lepší výsledek než před dvěma lety.

Publicis Groupe utržila za prvních šest měsíců roku téměř 5,5 miliardy eur (141 miliard korun), přičemž provozní marže rostla o 16,5 procenta, nejlépe za první pololetí vůbec.

Omnicom se pochlubila pololetními tržbami téměř sedm miliard dolarů (přes 152 miliard korun). „Dosáhli jsme extrémně silných výsledků a velmi dobře pokračuje mnoho našich strategických iniciativ,“ uvedl CEO sítě John Wren s tím, že organický růst probíhal na všech trzích a ve všech oborech.

Za samotné druhé čtvrtletí činil meziroční růst skupiny Omnicom dokonce 27,5 procenta a pomáhá tak zapomenout na druhý kvartál loňského roku, jenž byl pro skupinu za celou pandemii vůbec nejhorší. Z oborů zaznamenala nejvyšší skok reklama, kde se meziroční růst přiblížil hranici 30 procent. Nejpomaleji rostly služby zaměřené na zdravotnictví (+4,5 procent), jimž se ale dařilo celý loňský rok. Díky pozitivním výsledkům firma vyhlásila čtvrtletní dividendu 70 centů na akcii.

Síť Interpublic dosáhla čistých tržeb na úrovni 4,3 miliardy dolarů (téměř 94 miliard korun), což představuje růst o 12,3 procenta. I tato skupina si pochvalovala růsty, které překonaly ty v roce 2019, zejména ve druhém kvartále, kdy tržby rostly o 22,5 procenta. „Zvlášť díky silnému druhému kvartálu považujeme za vhodné zvýšit naše očekávání celoročních výsledků,“ uvedl mimo jiné šéf sítě Phillipe Krakowsky s tím, že organický růst za rok 2021 by měl činit 9 až 10 procent.

Z velkých skupin tak s vyhlašováním výsledků zbývá už jen WPP, která je zveřejní 4. srpna, a Dentsu, která se pochlubí o týden později.

PSALI JSME
Máme dobře našlápnuto, hlásí agenturní sítě. Po roce se vracejí k růstu

Zavřít reklamu

Aby si hudbu z reklamy lidé zpívali všude

Starší článek

Marketing společnosti Coca-Cola HBC bude nově řídit Martina Lovětínská

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Videoformáty a RTB

Jaké jsou výhody využití videa při „real-time biddingu“ a následného oslovení uživatelů.
15. 8. 202212. 8. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.