Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Pavel Hejkrlík15. 4. 202114. 4. 2021

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto personalizovaných reklam i v rámci platformy.

Sociální platforma TikTok od dnešního dne mění pravidla pro zobrazování reklam. Uživatelé už nemají možnost v rámci aplikace odmítnout personalizované reklamy. Ty se jim budou nově zobrazovat na základě jejich preferencí obsahu na této síti. V síti bude dále možné odmítnout personalizaci podle aktivit mimo TikTok. Podobný systém mají i další služby, jako je Facebook, Instagram či Twitter.

TikTok se už při oznámení změn „zavázal“ respektovat soukromí svých uživatelů. „Budeme i nadále transparentní, pokud jde o naše postupy v oblasti ochrany osobních údajů, a pomůžeme uživatelům pochopit jejich možnosti ochrany osobních údajů v našem Centru zabezpečení,“ uvedla firma. Ovšem právě s ochranou údajů má podle organizací jak v Evropě, tak i USA velké problémy a čelí stížnostem i žalobám.

Přečtěte si také:
Vila plná influencerů. Prima od dubna uvede novou show Like House

Stížnost u Evropské komise

Evropská spotřebitelská organizace letos odeslala stížnost k Evropské komisi v níž Tiktok viní z toho, že sociální síť dostatečně nedbá na ochranu dětí z hlediska závadného obsahu a také skrytých reklam. EU už k zaměření se na Tiktok vyzvaly organizace na ochranu spotřebitelů z celkem patnáctky zemí. 

„Během pouhých pár let se Tiktok stal jednou z nejoblíbenějších sociálních sítí s miliony uživatelů v Evropě. Ovšem síť uživatele klame tím, že masivně porušuje jejich práva. Přišli jsme na celou řadu porušení a proto podali stížnost. Děti síť milují, ale síť nedělá dost na jejich ochranu. Nechceme, aby nejmenší byli vystaveni skrytým reklamním trikům ve chvíli, kdy se jen baví,“ uvedla ředitelka organizace Monique Goyens.

Skupina několika rodičů ve Spojených státech podala loni také hromadnou žalobu čítající 21 stížností na TikTok a obviňující platformu z porušování soukromí právě u nezletilých uživatelů. TikTok podle nich nezákonně shromažďoval biometrické údaje od mladých lidí za účelem doporučení obsahu a pro komerční účely. Obviňují platformu také z toho, že tyto údaje uchovává v Číně a potenciálně tak vystavuje uživatele sledování ze strany úřadů této země. Nakonec získali sumu 92 miliónů dolarů. „Ačkoliv s těmito tvrzeními nesouhlasíme, namísto zdlouhavých soudních sporů bychom rádi zaměřili své úsilí na vybudování bezpečné a radostné zkušenosti pro komunitu TikTok,“ citovala společnost agentura Reuters.

Zavřít reklamu

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Starší článek

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.