Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WPP
Newsletter

WPP posiluje v digitálu, koupila brazilskou DTI Digital

Jakub Křešnička11. 2. 202110. 2. 2021

Největší světová komunikační síť WPP akvizicí DTI Digital potvrzuje větší zaměření na technologie. Do pěti let má byznys týkající se obchodu, zkušeností a technologií dosáhnout podílu 40 procent.

WPP oznámila akvizici brazilské společnosti DTI Digital, která se věnuje digitálním inovacím a vývoji softwaru. Nabízí služby jako vývoj podpůrných systémů pro back-office, automatizaci zásobování, programy pro sběr dat, či B2C aplikace a platformy jako třeba online tržiště. Zaměstnává 800 lidí, z čehož je více než 600 softwarových inženýrů a mezi její klienty patří společnosti jako Vale, Localiza, Hermes Pardini nebo Pottencial.

„Naši klienti hledají plně integrovaná řešení, která kombinují kreativitu a ty nejmodernější technologie, což jim umožňuje se přizpůsobit rychle se měnícím podmínkám podnikatelského prostředí,“ uvedl mimo jiné šéf WPP Mark Read k akvizici, kterou budou schvalovat regulátoři.

PSALI JSME
Budoucnost mají už jen nezávislé agentury, říká bývalý šéf WPP Sorrell

Brazílie patří je největším trhem WPP v latinské Americe, skupina tam zaměstnává více než 4000 lidí a dosahuje tržeb okolo 300 milionů dolarů. Stará se zde o značky jako Coca-Cola, Nike, či Visa.

O větším zaměření na technologie největší komunikační síť světa informovala už v prosinci minulého roku. Více se chce věnovat právě oblastem, které obhospodařovává i DTI Digital, jako je třeba navrhování online prodejních platforem, aplikací a členských zákaznických programů. Do pěti let má byznys týkající se obchodu, zkušeností a technologií dosáhnout podílu 40 procent oproti nynějším zhruba 25 procentům.

„Pracujeme na tom, jak bychom mohli rozšířit naše podnikání v oblasti e-commerce. Je to něco, o čem budeme přemýšlet čím dál tím více,“ uvedl již dříve šéf WPP Mark Read v rozhovoru pro Bloomberg Europe TV. Jak Bloomberg připomněl, síti v posledních čtyřech letech klesla tržní hodnota o více než polovinu.

Read pokračuje ve svém plánu na zeštíhlení komunikačního impéria ze zhruba 500 na přibližně 100 agentur. Spojování jednotlivých značek má umožnit poskytovat klientům kompletní balíčky služeb, které v sobě spojují kreativu i aktivity v digitálu. Mimo jiné od loňského listopadu globálně propojuje na technologie zaměřené agentury Geometry se značkou VMLY&R do nového brandu VMLY&R Comerce. Tato změna proběhla koncem ledna i na českém trhu, když se místní Geometry oficiálně změnilo na VMLY&R Commerce. Dál funguje v rámci skupiny VMLY&R samostatně, ale týmy obou značek mohou úžeji spolupracovat. Ostatně i VMLY&R vzniklo před pár lety spojením digitální agentury VML a kreativní agentury Young & Rubicam.

Zavřít reklamu

Polská média stávkují. Vadí jim snaha vlády více zdanit reklamu

Starší článek

Pohled do prázdného kina. Český lev představil vizuální styl pro letošní ročník

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Videoformáty a RTB

Jaké jsou výhody využití videa při „real-time biddingu“ a následného oslovení uživatelů.
15. 8. 202212. 8. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.