Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Newsletter

Danone bude lokálnější. Ke změnám společnost přivedla krize

Irena Buřívalová3. 12. 20202. 12. 2020

Největší světový výrobce jogurtů Danone s ústředím ve Francii plánuje zrušit až 2 000 pozic. Krok má přinést úsporu ve výši miliardy dolarů. Zároveň se chce ve své strategii více soustředit na místní produkci a i řízení společností více lokalizovat. Změny zasáhnou i český trh.

Prodeje výrobků značky Danone se v pandemii propadly.  Ve třetím kvartálu 2020 se jednalo o pokles ve výši devíti procent. Firma ale aktuálně spoléhá na zvyšující se zájem o zdravou stravu a regionální produkci a k růstu se chce vrátit za méně než dvanáct měsíců.

„Reorganizace společnosti je nevyhnutelná. Na jedné straně stojí naše vize One Planet. One Health a odpovídající produktové portfolio a udržitelné produkty, které jsou dnes relevantnější a důležitější než kdykoliv předtím. Na druhé straně nedokážeme dostatečně reagovat na měnící se prostředí, což se odráží v našich výsledcích. Jsme tedy nuceni přistoupit ke změnám, reorganizovat se přesně tak, jak to dělá každý z nás v soukromém životě – novým přístupem k práci, životu nebo spotřebě,“ píše se vyjádření společnosti, které MAM zaslala Katarína Palečková z oddělení komunikace Danone pro Česko a Sovensko.

Čtěte také:
Czech Promotion pomáhá s Dobrými vílami dětem z dětských domovů

Ze strategie Danone vyplývá, že chce být co nejvíce ukotvena lokálně, být svižnější a flexibilnější a nákladově konkurenceschopná. „Záměrem je, aby všechna hlavní strategická rozhodnutí byla přijímána na úrovni zemí a řídila se vizí stravy, která je v souladu s místními kulturami a zvyky. Chceme, aby byla práce organizována lokálně prostřednictvím jednoho subjektu, který spojuje naše dvě entity do jednoho místního řídícího týmu. Věříme, že pokud jim dáme mnohem větší odpovědnost za řízení v oblasti kategorií, značek a inovací, zkrátí se rozhodování a maximalizuje se přínos jednotlivých týmů pro globální řízení společnosti Danone,“ pokračuje společnost ve svém stanovisku.

×

Jako kdysi Nike a Jordan. Under Armour spustí privátní značku od Stephena Curryho

Starší článek

Vánoční část kampaně V Praze jako doma pokračuje s Jankem Rubešem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Těžká doba pro módní průmysl, oživení přijde nejdříve příští rok

Pandemie na producenty oblečení dopadá nejen kvůli zavřeným obchodům, ale i změně stylu oblékání. Lidé například upřednostňují méně formální…
19. 1. 202119. 1. 2021
Newsletter

ANKETA: PR budou hýbat sociální sítě, digitalizace i očkování

Zadavatelé budou řešit reputation management, společenské otázky, vztahy se zákazníky, ale i s agenturami, říkají odborníci na Public…
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

České značky koketují s Tiktokem

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.
18. 1. 202114. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více