Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Newsletter

Danone bude lokálnější. Ke změnám společnost přivedla krize

Irena Buřívalová3. 12. 20202. 12. 2020

Největší světový výrobce jogurtů Danone s ústředím ve Francii plánuje zrušit až 2 000 pozic. Krok má přinést úsporu ve výši miliardy dolarů. Zároveň se chce ve své strategii více soustředit na místní produkci a i řízení společností více lokalizovat. Změny zasáhnou i český trh.

Prodeje výrobků značky Danone se v pandemii propadly.  Ve třetím kvartálu 2020 se jednalo o pokles ve výši devíti procent. Firma ale aktuálně spoléhá na zvyšující se zájem o zdravou stravu a regionální produkci a k růstu se chce vrátit za méně než dvanáct měsíců.

„Reorganizace společnosti je nevyhnutelná. Na jedné straně stojí naše vize One Planet. One Health a odpovídající produktové portfolio a udržitelné produkty, které jsou dnes relevantnější a důležitější než kdykoliv předtím. Na druhé straně nedokážeme dostatečně reagovat na měnící se prostředí, což se odráží v našich výsledcích. Jsme tedy nuceni přistoupit ke změnám, reorganizovat se přesně tak, jak to dělá každý z nás v soukromém životě – novým přístupem k práci, životu nebo spotřebě,“ píše se vyjádření společnosti, které MAM zaslala Katarína Palečková z oddělení komunikace Danone pro Česko a Sovensko.

Čtěte také:
Czech Promotion pomáhá s Dobrými vílami dětem z dětských domovů

Ze strategie Danone vyplývá, že chce být co nejvíce ukotvena lokálně, být svižnější a flexibilnější a nákladově konkurenceschopná. „Záměrem je, aby všechna hlavní strategická rozhodnutí byla přijímána na úrovni zemí a řídila se vizí stravy, která je v souladu s místními kulturami a zvyky. Chceme, aby byla práce organizována lokálně prostřednictvím jednoho subjektu, který spojuje naše dvě entity do jednoho místního řídícího týmu. Věříme, že pokud jim dáme mnohem větší odpovědnost za řízení v oblasti kategorií, značek a inovací, zkrátí se rozhodování a maximalizuje se přínos jednotlivých týmů pro globální řízení společnosti Danone,“ pokračuje společnost ve svém stanovisku.

×

Jako kdysi Nike a Jordan. Under Armour spustí privátní značku od Stephena Curryho

Starší článek

Vánoční část kampaně V Praze jako doma pokračuje s Jankem Rubešem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více