Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Newsletter

Danone bude lokálnější. Ke změnám společnost přivedla krize

Irena Buřívalová3. 12. 20202. 12. 2020

Největší světový výrobce jogurtů Danone s ústředím ve Francii plánuje zrušit až 2 000 pozic. Krok má přinést úsporu ve výši miliardy dolarů. Zároveň se chce ve své strategii více soustředit na místní produkci a i řízení společností více lokalizovat. Změny zasáhnou i český trh.

Prodeje výrobků značky Danone se v pandemii propadly.  Ve třetím kvartálu 2020 se jednalo o pokles ve výši devíti procent. Firma ale aktuálně spoléhá na zvyšující se zájem o zdravou stravu a regionální produkci a k růstu se chce vrátit za méně než dvanáct měsíců.

„Reorganizace společnosti je nevyhnutelná. Na jedné straně stojí naše vize One Planet. One Health a odpovídající produktové portfolio a udržitelné produkty, které jsou dnes relevantnější a důležitější než kdykoliv předtím. Na druhé straně nedokážeme dostatečně reagovat na měnící se prostředí, což se odráží v našich výsledcích. Jsme tedy nuceni přistoupit ke změnám, reorganizovat se přesně tak, jak to dělá každý z nás v soukromém životě – novým přístupem k práci, životu nebo spotřebě,“ píše se vyjádření společnosti, které MAM zaslala Katarína Palečková z oddělení komunikace Danone pro Česko a Sovensko.

Čtěte také:
Czech Promotion pomáhá s Dobrými vílami dětem z dětských domovů

Ze strategie Danone vyplývá, že chce být co nejvíce ukotvena lokálně, být svižnější a flexibilnější a nákladově konkurenceschopná. „Záměrem je, aby všechna hlavní strategická rozhodnutí byla přijímána na úrovni zemí a řídila se vizí stravy, která je v souladu s místními kulturami a zvyky. Chceme, aby byla práce organizována lokálně prostřednictvím jednoho subjektu, který spojuje naše dvě entity do jednoho místního řídícího týmu. Věříme, že pokud jim dáme mnohem větší odpovědnost za řízení v oblasti kategorií, značek a inovací, zkrátí se rozhodování a maximalizuje se přínos jednotlivých týmů pro globální řízení společnosti Danone,“ pokračuje společnost ve svém stanovisku.

Zavřít reklamu

Jako kdysi Nike a Jordan. Under Armour spustí privátní značku od Stephena Curryho

Starší článek

Vánoční část kampaně V Praze jako doma pokračuje s Jankem Rubešem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.