Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Alza nabírá a pětinásobně rozšíří síť vlastních AlzaBoxů

Pavel Hejkrlík27. 7. 202027. 7. 2020

Zatímco většina firem na trhu vzhledem k nejasné budoucnosti ovlivněné opatřeními kolem pandemie koronaviru spíše vyčkává a do větších akcí nebo expanze se nepouští, Alza jde opačnou cestou. V druhém čtvrteltí přijala 30 nových tváří a v náboru pokračuje. Hledá jak lidi do marketingu, tak i manažery pro B2B segment nebo vendor specialisty. 

“I nyní hledáme nové zaměstnance téměř do všech našich oddělení, a to na různé pozice i různé seniority. Aktuálně máme vypsáno dalších 70 pozic. Stále hledáme marketingového ředitele nebo marketingového manažera pro Maďarsko,” uvedla Kateřina Daňková z Alzy ve které pracuje celkem kolem 2500 lidí. 

Kromě toho Alza oznámila plánm na výrazné rozšíření vlastních výdejních schránek-AlzaBoxů. Největší český e-shop v současnosti provozuje ve třech zemích celkem 205 AlzaBoxů. V plánu je mít po celé ČR dohromady přes 600 boxů, zhruba 300 na Slovensku a 100 v Maďarsku. Praktické úložné boxy dostupné 24/7 se firmě velmi osvědčily i během koronakrize jako bezpečné a bezkontaktní místo při vyzvedávání objednávek. 

“Od března do června 2020 se vytíženost schránek zvedla v průměru o více než 130 % ve srovnání s loňskem a za celé období takto firma doručila stovky tisíc zásilek .Právě možnost bezkontaktního výdeje nás utvrdila v rozhodnutí instalovat nové schránky a přiblížit se zákazníkům v dalších městech. Chceme být připravení jak na hlavní sezonu, tak na případnou druhou vlnu pandemie,“ uvádí ředitel expanze a facility Alza.cz Jan Moudřík.V plánu je zprovoznit asi 120-150 AlzaBoxů každý měsíc. 

Čtěte také:
Jan Došlý a Dalibor Svoboda posílí Zásilkovnu

K dalšímu rozšiřování své sítě by Alza ráda přizvala také města, obce, veřejné instituce a firmy, které mohou prostřednictvím formuláře požádat o umístění AlzaBoxu na místo dle jejich potřeb. Tímto by však pro ně spolupráce s e-shopem neskončila. Alza nyní připravuje obchodní model na bázi franšízy, který by umožnil zapojeným partnerům čerpat z provozování úložné schránky i další výhody. Tento model by měla firma spustit v druhé polovině letošního roku.

×

VIDEO: Chytré spojení dat a prevence pohlavních chorob

Starší článek

CzechTourism bude nakupovat dynamicky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Těžká doba pro módní průmysl, oživení přijde nejdříve příští rok

Pandemie na producenty oblečení dopadá nejen kvůli zavřeným obchodům, ale i změně stylu oblékání. Lidé například upřednostňují méně formální…
19. 1. 202119. 1. 2021
Newsletter

ANKETA: PR budou hýbat sociální sítě, digitalizace i očkování

Zadavatelé budou řešit reputation management, společenské otázky, vztahy se zákazníky, ale i s agenturami, říkají odborníci na Public…
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

České značky koketují s Tiktokem

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
18. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více