Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Alza nabírá a pětinásobně rozšíří síť vlastních AlzaBoxů

Pavel Hejkrlík27. 7. 202027. 7. 2020

Zatímco většina firem na trhu vzhledem k nejasné budoucnosti ovlivněné opatřeními kolem pandemie koronaviru spíše vyčkává a do větších akcí nebo expanze se nepouští, Alza jde opačnou cestou. V druhém čtvrteltí přijala 30 nových tváří a v náboru pokračuje. Hledá jak lidi do marketingu, tak i manažery pro B2B segment nebo vendor specialisty. 

“I nyní hledáme nové zaměstnance téměř do všech našich oddělení, a to na různé pozice i různé seniority. Aktuálně máme vypsáno dalších 70 pozic. Stále hledáme marketingového ředitele nebo marketingového manažera pro Maďarsko,” uvedla Kateřina Daňková z Alzy ve které pracuje celkem kolem 2500 lidí. 

Kromě toho Alza oznámila plánm na výrazné rozšíření vlastních výdejních schránek-AlzaBoxů. Největší český e-shop v současnosti provozuje ve třech zemích celkem 205 AlzaBoxů. V plánu je mít po celé ČR dohromady přes 600 boxů, zhruba 300 na Slovensku a 100 v Maďarsku. Praktické úložné boxy dostupné 24/7 se firmě velmi osvědčily i během koronakrize jako bezpečné a bezkontaktní místo při vyzvedávání objednávek. 

“Od března do června 2020 se vytíženost schránek zvedla v průměru o více než 130 % ve srovnání s loňskem a za celé období takto firma doručila stovky tisíc zásilek .Právě možnost bezkontaktního výdeje nás utvrdila v rozhodnutí instalovat nové schránky a přiblížit se zákazníkům v dalších městech. Chceme být připravení jak na hlavní sezonu, tak na případnou druhou vlnu pandemie,“ uvádí ředitel expanze a facility Alza.cz Jan Moudřík.V plánu je zprovoznit asi 120-150 AlzaBoxů každý měsíc. 

Čtěte také:
Jan Došlý a Dalibor Svoboda posílí Zásilkovnu

K dalšímu rozšiřování své sítě by Alza ráda přizvala také města, obce, veřejné instituce a firmy, které mohou prostřednictvím formuláře požádat o umístění AlzaBoxu na místo dle jejich potřeb. Tímto by však pro ně spolupráce s e-shopem neskončila. Alza nyní připravuje obchodní model na bázi franšízy, který by umožnil zapojeným partnerům čerpat z provozování úložné schránky i další výhody. Tento model by měla firma spustit v druhé polovině letošního roku.

×

VIDEO: Chytré spojení dat a prevence pohlavních chorob

Starší článek

CzechTourism bude nakupovat dynamicky

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Lidé záhadně zmizeli. Zjevili se voliči

„Pane vicepremiére, nepřijdete si jako voš.st?,“ zeptal se v pořadu Na rovinu s Karlem Havlíčkem pan Klobása. „No, občas jo,“ odpověděl superministr. Já se…
12. 4. 20219. 4. 2021
Newsletter

Do uzávěrky soutěže Fénix content marketing zbývají už jen tři týdny

Přihlášky do letošního ročníku soutěže obsahového marketingu je možné posílat do konce dubna. Vítězové si 27. června ze slavnostní vyhlášení odnesou cenu…
12. 4. 202111. 4. 2021
Newsletter

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
12. 4. 202111. 4. 2021
Newsletter

Apple už brzy marketérům ztíží měření kampaní a cílení reklam

Blíží se vydání aktualizace operačního systému iOS 14,5 pro zařízení jako je iPhone, iPad či Apple TV. Jejich majitelé budou moci zakázat sledování…
12. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více