Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AffiliatePort
Marketing

AffiliateClub se mění na AffiliatePort a představuje novinku Kutilo

Redakce MAM30. 1. 202031. 1. 2020

Po osmi letech fungování se provizní affiliate síť AffiliateClub mění na AffiliatePort. Zároveň síť představuje nový srovnávač a vyhledávač produktů pro hobby segment Kutilo, na kterém spolupracuje společně s FTV Prima.

AffilateClub přistupuje k rebrandingu na AffiliatePort pod vedením současné ředitelky Petry Bahounkové, která doplňuje: “AffiliateClub vždy spojoval inzerenty a publishery. Dnešní AffiliatePort však spíše než pouhý klub vnímáme jako přístav, který pomáhá nastartovat inzerentům zahraniční trhy. I v tomto roce se nadále budeme soustředit na pro nás stěžejní český a slovenský trh, větší důraz než v minulých letech však budeme klást i na zahraniční trhy. AffiliatePort má být pro naše partnery majákem symbolizujícím bezpečný a stabilní přístav na poli výkonnostního marketingu.” Dle jejích slov partneři AffiliatePortu při expanzi do zahraničí vnímají affiliate marketing jako skvělý způsob otestování trhu a možnost začít na něm prodávat bez velkých vstupních nákladů.

Vlajkovými loděmi AffiliatePortu jsou cashback portál Plná Peněženka, módní katalog Lookio a nově také srovnávač a vyhledávač produktů pro hobby segment Kutilo společně s FTV Prima. Kutilo startuje s deseti tisíci produkty v kategoriích zaměřených na vše okolo domu, bytu, zahrady, stavby i dalších kreativních koníčků. Každý měsíc přitom do srovnávače mají přibývat tisíce až desítky tisíc dalších produktů. Tyto projekty pak mají být garancí byznysu pro e-shopy.

AffiliatePort na české e-commerce konferenci a veletrhu Reshoper

„Letos máme za cíl posílit naši affiliate síť v zahraničí, podpořit byznys našich inzerentů v Čechách a na Slovensku a usnadnit jim rychlejší vstup na zahraniční trhy. Z toho důvodu jsme se rozhodli rebrandovat a chceme využít naši silnou flotilu výkonnostních projektů k posílení obchodů na stávajících trzích a nastartování nových,“ vysvětluje projektový ředitel Ján Makovič zodpovědný za nové projekty a inovace.

Doporučujeme
Online marketing 2020: Ještě více videa, VR a AR i návrat microsites

Affiliate síť AffilatePort oznámila meziroční vzrůst obratu o 52 % a roční obrat vygenerovaný partnerům sítě a zmíněných projektů loni přesáhl 1,5 miliardy korun. Klienti AffiliatePortu přitom stále častěji expandují za hranice Česka, do zemí jako jsou Polsko, Rumunsko, Maďarsko, ale patří mezi ně i inzerenti, kteří působí po celé Evropě.

Značka AffiliateClub bude nadále fungovat jako servisní služba, která postupně zcela přejde na AffiliatePort. Za AffiliatePortem stojí česká digitální agentura 5DM, která se zaměřuje na výkonnostní marketing.

Zavřít reklamu

Asko se v nové kampani prohlašuje za jedničku pro domov

Starší článek

Jaká je budoucnost české e‑commerce?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.