Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zoot
Marketing

Zoot chystá desítky výdejen

Zoot, Redakce MAM17. 9. 201917. 9. 2019

Český online prodejce s módou Zoot buduje současně s vlastními prodejnami také partnerskou síť výdejen. Objeví se zejména v regionálních městech s velikostí kolem 20 tisíc obyvatel. V provozu jich je již pět, během následujících měsíců by jich mohlo být až několik desítek.

“Zůstane jim osvědčený název Výdejna radosti Zoot. Fungovat budou v tradičních prodejnách daného místa. Nejčastěji jde o zavedený obchod s módou, kde jsou i zkušební kabinky,” přibližuje ředitel Zootu Lukáš Uhl s tím, že jsou takto dostupné výdejny v Novém Městě nad Metují, Písku, Příbrami, Strakonicích a Frýdku-Místku.

Nepřehlédněte:
V potravinách vede iTesco před Rohlíkem, vyplývá z průzkumu Acomware

Zoot se tímto způsobem chce přiblížit zákazníkům po celé ČR, zejména tam, kde nemá firma již vlastní prodejnu. Benefitem této sítě má být pro zákazníky možnost vyzkoušení oblečení zdarma před zaplacením, stejně tak jako placení kartou i možnost vrácení zboží do 30 dnů či reklamace přímo v daném místě. Firma chce jednotlivé výdejny zviditelnit nejen online, ale i offline kampaní.

“V daném místě chystáme venkovní reklamu a to buď formou billboardu, nebo velkých plachet, a také klasický roznos letáků, který bývá v menších městech efektivní. Tím zviditelníme daný obchod i u těch zákazníků, kteří tam standardně nakupovat nechodí,” doplňuje ředitel pro růst Vojáček.

×

Kontext 2019: O textech, fake news a jazyce v kontextu dnešní doby

Starší článek

Den offline se uskuteční už tuto sobotu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Agentura Better má tři nové klienty: MW-DIAS, Betters a Penguin Box

Kreativní agentura Better vstoupila do nového roku s trojicí nových klientů. Připravuje marketingové a komunikační strategie pro českou…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více