Chuchelské závodiště mění logo i název

25. 9. 2019 15:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Z dostihového závodiště Velká Chuchle se stává Chuchle Arena Praha. Nový oficiální název a logo mají odrážet význam a tradici závodiště s cílem posilovat značku i v zahraničí.

„Chuchelské závodiště je synonymem pro český dostihový sport, a proto jsme hledali něco, co v sobě ponese jak historický odkaz, tak bude zároveň fungovat v mezinárodním meřítku,“ vysvětluje Martin Pecka, ředitel Chuchle Areny Praha. „Pro Čechy je Chuchle klíčovým pojítkem s dostihy, pro cizince je zase určující Praha. Slovo arena pak naznačuje místo konání více druhů koňských sportů. Proto název Chuchle Arena Praha.“

Nové jméno závodiště doplňuje i nové logo – silueta koňské hlavy v modré a zlaté barvě, kolem které se stáčí listy připomínající vítězný věnec. V jeho dolní části jsou uvedeny rok vzniku a název závodiště. Nový vizuální styl se postupně promítne nejen na materiálech závodiště, ale také v areálu samotném.

Mohlo by vás zajímat:
Kaufland uvedl novou značku K-Jarmark

„Logo odráží majestátnost a tradici koňských sportů a odkazuje na všechny jejich hodnoty, které i při změnách, jakými závodiště prochází, zůstávají. Modrá barva je pro koňské sporty typická, jedná se o královskou barvu, a koně jsou i dnes velmi propojeni se šlechtickými rody. Zlatá zase dotváří výlučnost a eleganci, neboť koně vždy byli a stále jsou významnou součástí mnoha společenských událostí,“ říká Martin Pecka. „Chceme, aby se Chuchle stala důležitým komunitním jezdeckým střediskem s širokou nabídkou služeb, zábavy a sportovního vyžití. V centru všeho ale budou vždy koně. Stejně jako v logu,“ dodává.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.